Varmo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) 25.04.10 Burnley - Liverpool Kampstart: 16.00 (GMT +1) Canal + Sport 2 Dommer: Liverpool gjester Burnley i sesongens tredje-siste kamp. Mulig startoppstilling - Liverpool: ----Reina---- Johnson-Carragher-Kyrgiakos-Agger ---Mascherano--Gerrard--- Maxi--Aquilani--Babel ----Kuyt---- Mulig startoppstilling - Burnley: Endret 25. april 2010 av Termo Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Her er vi oppdaterte ser jeg. Kampen spilles på Turf Moor. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Liten feil der ja. Men var bare i overskriften jeg hadde bommet. Både tittel på tråden, og det at vi gjester Burnley stemmer, var fullt klar over at det var bortekamp. Fint at du passer på uansett Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Trur vi klarer å slå Burnley uten nokon problem idag. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Det pleier å gå bra mot antatt dårligere lag, så jeg er optimistisk foran kampen. Vi kan jo fortsatt klare 4.plassen med mye flaks og seier over Chelsea. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Kan ikke tape i dag. Vi må vinne. Countdown to kickoff på LFC TV nå. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 hehe en skikkelig optimist. Jeg ga opp 4plassen dagen vi spilte uavgjort med Birmingham , og det har ikke blitt lysere for oss akuratt. Det skal noe til for at Tottenham ikke tar 6 poeng mot bunnlag som Bolton og Burnley. Dermed kan vi ikke nå dem. Men vi må jo vinne de kampene vi kan , denne regner jeg også med at vi tar uten noen problemer, vil tro Rafa hviler noen av toppspillerene til den viktige kampen på torsdag og dermed får vi se noen ungspillere muligens. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Liverpool er Premier Leagues 14.beste lag på bortebane i år. Vi er svakere borte en lag som Wolves, Sunderland og Pompey! Blir det seier idag skal vi være veldig fornøyd. Tror dog det er utopi å håpe på det. Blir ikke lett å skape nok sjanser med Lucas/Macherano sentralt. Dessuten er det jo trolig at Benitez sparer en spiller eller to til returen i EL. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 se det ja , Aqulani fra start Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Reina, Johnson, Carragher, Ayala, Agger, Mascherano, Aquilani, Maxi, Gerrard, Babel, Kuyt. Subs: Cavalieri, Benayoun, Kyrgiakos, Lucas, Degen, El Zhar, Pacheco. Endret 25. april 2010 av Sjur577 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Ayala starter også. Det blir interessant. Fikk litt mer troa når vi starter med Aquilani. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Storfornøyd med det laget, forventer skikkelig innsats og 3 poeng fra denne. Come on you redmen! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) ja kan bli spennende og se in action Endret 25. april 2010 av Cryflopp Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 aiai, for en dødelig benk! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Ja, favoritten din er i det minste der han skal være. The bench. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Er vel Burnley som har vist seg mest hittil. Synes det ser ut som Liverpool sliter med å spille seg kontrollert ut av forsvar. Mange langpasninger. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 ikke imponerende omgang fra vår side, som vanlig denne sesongen sliter vi på bortebane. Hadde håpt på plankekjøring i denne kampen men Burnley kjemper hardt for å unngå nedrykk. Burnley har hatt farlige sjangser, men godt Pepe Reina står i veien for dem Hadde vært kjekt om Gerrard sitt forsøk hadde gått inn, menmen får prøve igjen i 2omgang. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Vi må stramme opp bake ja, hvis ikke går dette til helvete. Ellers er det bare Babel og Gerrard som får godkjent hos meg. Men har likevel troa. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Gratulerer, dere raner Burnley i åpent dagslys. Akkurat hva legen bestilte til neste helg Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 STEVEN IS BACK Lenge siden jeg har jubla såpass mye etter en goal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå