Ikkeibruk123 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg er da, som du ser i overskiften, en gutt på 16 år. Bor i en ganske liten kommune, derav litt lite bedrifter å søke jobb hos. Har sjekket med alle dagligvarebutikker om det kunne være mulig å få en jobb som ryddegutt eller noe.. men neida, alt var opptatt. Den ene sportsbutikken er opptatt også.. Har noen her ideer til andre steder jeg kan sjekke om å få jobb? Vet det nærmer seg sommer, og mye er sikkert tatt.. men bedre sent en aldri.. Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Her hvor jeg bor lyser i alle fall kommunen ut sommerjobb for ungdom mellom 16 og 20 år. Går for det meste i vasking av kommunale bygg. Ellers kan det være lurt å følge med i aviser og se etter ledige stillinger. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Andre butikker? Jeg jobbet i bokhandel når jeg var 16 år, selv om jeg ikke hadde interesse eller lest en eneste bok i mitt liv. Penger er penger. Men som nevnt over, kommunen er som regel flink til å gi sommerjobber til ungdom som vil ha. Ikke bare vasking av kommunale bygg, også utejobbing som er gull verdt om sommeren! Ellers kan du høre med resturanter i området om du kan få en jobb som kjøkkenhjelp, som da består i og rydde av bord og loade up oppvaskmaskinen. Lenke til kommentar
Ikkeibruk123 Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Ellers kan det være lurt å følge med i aviser og se etter ledige stillinger. har sett etter, men har ikke sett noen annonser siden fjor sommer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå