Gå til innhold

Er det billigere å kjøpe konsoll på Mallorca?

Tunky

Anbefalte innlegg

Heisann.

Skal på skoletur til Mallorca om en ukes tid. Har lurt på å kjøpe meg en X360 eller PS3 igjen (hadde X360 en stund). Lurte på om det var noe å spare på å kjøpe den der nede? Palma er jo en by på størrelse med Oslo, så de burde jo ha noen elektronikk-butikker der. Regner også med at det er PAL som er i Spania også?

- Knut

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke store forskjellen, nei. På Gamestop.es koster en 250GB PS3 med spill €350 (2800), Dustinhome.no selger 250GB PS3 for 2700, dog uten spill. Men akkurat som her hjemme så har butikker ofte salg, så om du er heldig kan du fort spare noen hundrelapper.

Tenkte det samme da jeg var i Spania sist, men fant ut at det var like greit å kjøpe i Norge pga rettighetene man har dersom noe skulle oppstå, samt manual med språk jeg forstår. Ironisk nok var den manualen jeg fikk med konsollen jeg kjøpte i Norge på alle andre språk enn norsk og engelsk..

Spill eller heller ikke så mye billigere. De nyeste spillene ligger på rundt 60 euro, og da ligger ikke norske butikker så langt unna. Lefdal og Spaceworld selger jo de nyeste spillene for 399-499. Kan jo være at du finner noe artig i rabattkurven dog. Merk at coveret er på spansk og manualen ofte ikke inneholder engelsk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...