bekkanova Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Tenker da jeg skal kjøpe meg ny pc. Prisen er ikke så viktig, men ser jo etter billigste alternativ. Ønsker: Ikke større skjerm en 16", helst en god skjerm til film osv. Et pent design er jo ønskelig. Grei ytelse. Spiller ikke så mye, men greit og slå ihjel tiden av og til. Ikke mindre plass en 300 GB. Har et bra Anlegg, så et bra lydkort er ganske viktig. Blir grønn i trynet av den spinkle lyden lydkorter i nåværende maskin klemmer ut. HDMI med bra Bildekvalitet, Blue ray er også greit, men ikke noe alfa & omega. Har litt lyst på tastatur med belysning, men vet ikke om noen andre en apple som Leverer dette. Dette hadde vert et stort pluss. Jeg bruker maskinen generelt til surfing, film og musikk. Spiller ikke så mye, men er jo kjekt å kunne drive et spill uten at man må ty til Amiga grafikk ;> Det viktigste med maskinen er at den leverer bra lyd uten at jeg må ty til eksterne lydkortløsninger og at skjermen leverer bra bilder da den fungerer som min "tv" halve året. Ønsker også en maskin som er generelt "bra" med tanke på bruk og funskjoner, og siden jeg ikke vet hva jeg skal se etter og hva som er bra, så håper jeg at dere her inne kan gi meg noen gode alternativer MVH Øivind Lenke til kommentar
bekkanova Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Hmm, er det spørsmål det ikke finnes et svar til eller noe slikt ? ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå