Paulex Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Søkte men fant ikke noen tidligere tråder om emnet. Har onecall for øyeblikket som ikke tilbyr meg gratis sms på siden dems såvidt jeg kan finne. Jeg lurer på om dere vet om noen sider som tilbyr noen gratis sms i månden/dagen? Ikke smsking ect. som hvis du faktisk leser reglene sender deg reklame som koster 40 kroner. På forhånd takk! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ung1881.no/Biip.no gir deg opptil 10 gratis SMS til samme nummer daglig. Du kan sende SMS-er til så mange forskjellige numre du orker, men kun 10 pr. nummer altså. Hvis du ikke fyller ut sånn ca. en hel SMS (140 - 160 tegn) sniker det seg også med litt reklame. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Takk for svar! Siden abo. er sperret opererer jeg desverre med kontaktkort slik jeg også gjorde da jeg var mindre, og hadde glemt hvor håpløst det var når man først ikke har mer penger igjen. Måtte registrere meg på begge sidene, som selvfølgelig inneholdt å sende en SMS med REG, som da koster vanlig sms takst. Så da var jeg like langt. Men gjett om jeg skal registrere meg når jeg får fyldt på kortet Takk for tips. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jo, bare hyggelig. Har et kontroll-abo med 200,-/mnd selv (pappa spandere, yey!), så Ung1881 blir brukt flittig her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå