Resonate Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) huikhuhuh hbiuhuhuih Endret 9. mars 2011 av Resonate Lenke til kommentar
aregar Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hvor hardt det er har vel mye å si hvor enkelt du lærer. Lærer du fort så er det vel helt ok, trenger du mye tid for å lære er det nok vanskelig. Hvor mye tid du har til jobbing vil da være avhengig av det overnenvte. Du får vel penger fra lånekassen rundt 15 august om du søker tidlig, men det finnes banker som gir deg forskudd på stipend, dog til en solid rente. Snittalderen er nok noen år høyere enn videregående skole. Jeg vil gjette rundt 25.. Du får sikkert bedre svar om du sender en epost til skolen. Lenke til kommentar
Resonate Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Ja, at det er individuelt visste jeg fra før av, men jeg vil ha en liten pekepinn - gjerne fra folk som har gått 3 år over 2 år tidligere. Jeg regner med at jeg lærer sånn ca gjennomsnittlig fort. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå