Step_up Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Torp i samtaler med Brann - Vi er på samme planet når det gjelder det økonomiske, sier agent Stig Lillejord. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Aksel Berget Skjølsvik må da være et valg for brann? Han vil nok kreve veldig lav lønn samtidig som han er en god spiller. Løp å kjøp sier jeg! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) kilder sier han slet med å prege kamper i andre div i år, så nei takk. Pape derimot... Endret 4. desember 2010 av Step_up Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Forsatt ikke gitt opp Keepern til Sogndal, Piotr Leciejewski. Udjus og Hansen til Sogndal og Leciejewski motsatt vei? Godt at styret ser at vi trenger en ny keeper og at de ikke har gitt det opp. Men jeg kommer isåfall til å savne Hansen. Jeg syntes han har et potensial han ikke har fått vist enda. http://fotball.bt.no/eliteserien/article187513.ece Endret 7. desember 2010 av andre3028 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 7. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2010 er nå Skarsfjord som handler spillere da...Når man sliter med å i det hele tatt å score som eb spisstype som han er, da slår det meg at han må ned en divisjon(og helst gå til ett bånnlag i TL når han er klar for det og bli dyrket i ên posisjon), trene på seg spisskompetanse(for den eneste han har kan han godt spare seg slik han bruker den) jeg tenker at med en slik fart, så bør man være god til å jobbe defensivt, og være god til å lure offsidefellen og ha gode avslutningsegenskaper. er man ikke god til disse tingene, så bør man helst være en god pasningsspiller, ha en bra innleggsfot/dødballfot/whatever og ha gode drible og finteferdigheter. Cato Hansen har ikke noe ut av dette, så tror det vil være lurt for han å gjøre de tingene jeg nevnte i den andre setningen. så kanskje det kan bli en god fotballspiller til slutt... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 er nå Skarsfjord som handler spillere da...Når man sliter med å i det hele tatt å score som eb spisstype som han er, da slår det meg at han må ned en divisjon(og helst gå til ett bånnlag i TL når han er klar for det og bli dyrket i ên posisjon), trene på seg spisskompetanse(for den eneste han har kan han godt spare seg slik han bruker den) jeg tenker at med en slik fart, så bør man være god til å jobbe defensivt, og være god til å lure offsidefellen og ha gode avslutningsegenskaper. er man ikke god til disse tingene, så bør man helst være en god pasningsspiller, ha en bra innleggsfot/dødballfot/whatever og ha gode drible og finteferdigheter. Cato Hansen har ikke noe ut av dette, så tror det vil være lurt for han å gjøre de tingene jeg nevnte i den andre setningen. så kanskje det kan bli en god fotballspiller til slutt... Vitsen i å gå til en bunnlag når man allerede er i et? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Og det er så mye bedre å fjor etter dere har mistet mesteparten av de som gjorde noe bra for dere i fjor? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 tja, mange mette og gamle spillere har blitt erstattet med unge og sultne spillere. en del bås har blitt erstattet av kvalitet. Solli skal ikke bli for vanskelig å erstatte med de spillerne vi har nå. Haugen og Torp skal kunne veie opp for det vi mistet med PVM, Ojo har flere ekstremferdigheter og er mye bedre teknisk enn Bakke og har høyden på sin side og skal vel klare å erstatte han greit. Og både bedre dekning på stopperplass(i tillegg til at Korken kommer på fast basis og kan legge ett godt grunnlag der videre) og en bedre keeper enn Opdal inn, så blir vi og mer solid bakover. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 http://fotball.bt.no/eliteserien/article190042.ece Da var Zsolt overgangen komplett gleder meg fremmover til å se Zsolt spille i forsvaret igjen. 1 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Bosmanoversikt her er en liten oversikt over hvem som har gått fra å være bosman til en annen klubb og de som er bosmanspillere nå. Er vel 3-4 navn der som jeg kunne tenkt meg til Brann. En kan jo håpe at det pratet om at: skal noen inn må noen ut, bare er ett spill for galleriet... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Bosmanoversikt her er en liten oversikt over hvem som har gått fra å være bosman til en annen klubb og de som er bosmanspillere nå. Er vel 3-4 navn der som jeg kunne tenkt meg til Brann. En kan jo håpe at det pratet om at: skal noen inn må noen ut, bare er ett spill for galleriet... Kva slags navn fra den listen var det du kunne tenkt deg da? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Jan Banan,Madiou Konate,André Hanssen og kanskje Bernt Hulsker for å fighte og duellere. Har jo ekstremferdigheter... Endret 17. januar 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Midtbane og spiss spillere du vil ha inn i Brann. Selv ville eg hatt noe mer forsterkninger i backene. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Vi har jo Kalven som sikkert blir fast og kaptein. Holmvik var bra defensivt første halvdel i 2010. Sæv er islandsk landslagsspiller og Hassan er en god gammel traver som er grei på høyrebacken. Hvis man bruker han i de rette kampene. disse har jo ekstremferdigheter alle sammen som kan bidra i hver kamp. Holmvik blir sikkert tenkt mest på som ving og ren backup for Kalven. Synes det ser greit ut på backplass. En ekstra fighter på midten og en etablert spiss inn føler jeg er det vi har mest bruk for. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Vi har jo Kalven som sikkert blir fast og kaptein. Holmvik var bra defensivt første halvdel i 2010. Sæv er islandsk landslagsspiller og Hassan er en god gammel traver som er grei på høyrebacken. Hvis man bruker han i de rette kampene. disse har jo ekstremferdigheter alle sammen som kan bidra i hver kamp. Holmvik blir sikkert tenkt mest på som ving og ren backup for Kalven. Synes det ser greit ut på backplass. En ekstra fighter på midten og en etablert spiss inn føler jeg er det vi har mest bruk for. Hassan er rett å slett søppel. Eineste grunnen til at han er på den banen, er fordi vi ikkje har betre spillere i den posisjonen. Rett å slett irriterendes å se spillere berre finte han vekk og ta han på farten. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 17. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2011 Han er en vingback med sine styrker offensivt som har blitt satt til å spille back . Dessuten har vi jo Haugsdal og. Og jeg skrev jo at Sæv er islandsk landslagsspiller. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Blir tilt om Banan går til dere. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/huseklepp-oensket-av-russisk-toppklubb-3399374.html Er russland rett? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 ranket som nr.7 tror jeg. Kommer litt an på hvilken klubb, men greit valg for en som har vært så lenge i Norge. Så gjelder det å få erstattet han helst med en høyrekant, men foretrekker en som både kan spille kant og spiss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå