Gå til innhold

Overgangstråd:Overganger, rykter og ønsker

Step_up

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Forsatt ikke gitt opp Keepern til Sogndal, Piotr Leciejewski.

Udjus og Hansen til Sogndal og Leciejewski motsatt vei? Godt at styret ser at vi trenger en ny keeper og at de ikke har gitt det opp.

Men jeg kommer isåfall til å savne Hansen. Jeg syntes han har et potensial han ikke har fått vist enda.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article187513.ece

Endret av andre3028
Lenke til kommentar

er nå Skarsfjord som handler spillere da...Når man sliter med å i det hele tatt å score som eb spisstype som han er, da slår det meg at han må ned en divisjon(og helst gå til ett bånnlag i TL når han er klar for det og bli dyrket i ên posisjon), trene på seg spisskompetanse(for den eneste han har kan han godt spare seg slik han bruker den) jeg tenker at med en slik fart, så bør man være god til å jobbe defensivt, og være god til å lure offsidefellen og ha gode avslutningsegenskaper. er man ikke god til disse tingene, så bør man helst være en god pasningsspiller, ha en bra innleggsfot/dødballfot/whatever og ha gode drible og finteferdigheter. Cato Hansen har ikke noe ut av dette, så tror det vil være lurt for han å gjøre de tingene jeg nevnte i den andre setningen. så kanskje det kan bli en god fotballspiller til slutt...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

er nå Skarsfjord som handler spillere da...Når man sliter med å i det hele tatt å score som eb spisstype som han er, da slår det meg at han må ned en divisjon(og helst gå til ett bånnlag i TL når han er klar for det og bli dyrket i ên posisjon), trene på seg spisskompetanse(for den eneste han har kan han godt spare seg slik han bruker den) jeg tenker at med en slik fart, så bør man være god til å jobbe defensivt, og være god til å lure offsidefellen og ha gode avslutningsegenskaper. er man ikke god til disse tingene, så bør man helst være en god pasningsspiller, ha en bra innleggsfot/dødballfot/whatever og ha gode drible og finteferdigheter. Cato Hansen har ikke noe ut av dette, så tror det vil være lurt for han å gjøre de tingene jeg nevnte i den andre setningen. så kanskje det kan bli en god fotballspiller til slutt...

Vitsen i å gå til en bunnlag når man allerede er i et?

Lenke til kommentar

tja, mange mette og gamle spillere har blitt erstattet med unge og sultne spillere. en del bås har blitt erstattet av kvalitet. Solli skal ikke bli for vanskelig å erstatte med de spillerne vi har nå. Haugen og Torp skal kunne veie opp for det vi mistet med PVM, Ojo har flere ekstremferdigheter og er mye bedre teknisk enn Bakke og har høyden på sin side og skal vel klare å erstatte han greit. Og både bedre dekning på stopperplass(i tillegg til at Korken kommer på fast basis og kan legge ett godt grunnlag der videre) og en bedre keeper enn Opdal inn, så blir vi og mer solid bakover.

Lenke til kommentar

Bosmanoversikt

her er en liten oversikt over hvem som har gått fra å være bosman til en annen klubb og de som er bosmanspillere nå. Er vel 3-4 navn der som jeg kunne tenkt meg til Brann. En kan jo håpe at det pratet om at: skal noen inn må noen ut, bare er ett spill for galleriet...

Kva slags navn fra den listen var det du kunne tenkt deg da?

Lenke til kommentar

Vi har jo Kalven som sikkert blir fast og kaptein. Holmvik var bra defensivt første halvdel i 2010. Sæv er islandsk landslagsspiller og Hassan er en god gammel traver som er grei på høyrebacken. Hvis man bruker han i de rette kampene. disse har jo ekstremferdigheter alle sammen som kan bidra i hver kamp. Holmvik blir sikkert tenkt mest på som ving og ren backup for Kalven. Synes det ser greit ut på backplass. En ekstra fighter på midten og en etablert spiss inn føler jeg er det vi har mest bruk for.

Lenke til kommentar

Vi har jo Kalven som sikkert blir fast og kaptein. Holmvik var bra defensivt første halvdel i 2010. Sæv er islandsk landslagsspiller og Hassan er en god gammel traver som er grei på høyrebacken. Hvis man bruker han i de rette kampene. disse har jo ekstremferdigheter alle sammen som kan bidra i hver kamp. Holmvik blir sikkert tenkt mest på som ving og ren backup for Kalven. Synes det ser greit ut på backplass. En ekstra fighter på midten og en etablert spiss inn føler jeg er det vi har mest bruk for.

Hassan er rett å slett søppel. Eineste grunnen til at han er på den banen, er fordi vi ikkje har betre spillere i den posisjonen. Rett å slett irriterendes å se spillere berre finte han vekk og ta han på farten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...