Gå til innhold

HTC Legend battieri

Anbefalte innlegg

Jeg har utrolig lyst på HTC Legend! Men jeg ble litt usikker da jeg leste at mobilen blir utladet på 4 timer?!?

Dette var da ekstremt! Så jeg håper at noen som eiger Legend kan bekrefte dette. Lader virkelig mobilen seg ut på 4 timer (normalt bruk) ?

Håper noen kan hjelpe meg! :)

Endret av kjerstibb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt min legend i 2 uker nå, og jeg lader den hver natt. Når jeg går og legger meg har jeg mellom 50 og 60% igjen av batteriet. Jeg bruker wi-fi forholdsvis mye (tror jeg), og det bruker ganske mye strøm.. Jeg er sikker på at jeg skal klare å lade den annenhver natt hvis jeg vil.

Jeg vet ikke hva du legger i "normalt bruk", men jeg føler jeg bruker den "normalt"... :)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt min legend i 2 uker nå, og jeg lader den hver natt. Når jeg går og legger meg har jeg mellom 50 og 60% igjen av batteriet. Jeg bruker wi-fi forholdsvis mye (tror jeg), og det bruker ganske mye strøm.. Jeg er sikker på at jeg skal klare å lade den annenhver natt hvis jeg vil.

Jeg vet ikke hva du legger i "normalt bruk", men jeg føler jeg bruker den "normalt"... :)

Tusen takk! Nå hjalp du meg virkelig :)

Med normalt bruk tenker jeg bare på sms, ringe, musikk sånne enkle ting :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...