kjerstibb Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Jeg har utrolig lyst på HTC Legend! Men jeg ble litt usikker da jeg leste at mobilen blir utladet på 4 timer?!? Dette var da ekstremt! Så jeg håper at noen som eiger Legend kan bekrefte dette. Lader virkelig mobilen seg ut på 4 timer (normalt bruk) ? Håper noen kan hjelpe meg! Endret 24. april 2010 av kjerstibb Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg har hatt min legend i 2 uker nå, og jeg lader den hver natt. Når jeg går og legger meg har jeg mellom 50 og 60% igjen av batteriet. Jeg bruker wi-fi forholdsvis mye (tror jeg), og det bruker ganske mye strøm.. Jeg er sikker på at jeg skal klare å lade den annenhver natt hvis jeg vil. Jeg vet ikke hva du legger i "normalt bruk", men jeg føler jeg bruker den "normalt"... Lenke til kommentar
kjerstibb Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Jeg har hatt min legend i 2 uker nå, og jeg lader den hver natt. Når jeg går og legger meg har jeg mellom 50 og 60% igjen av batteriet. Jeg bruker wi-fi forholdsvis mye (tror jeg), og det bruker ganske mye strøm.. Jeg er sikker på at jeg skal klare å lade den annenhver natt hvis jeg vil. Jeg vet ikke hva du legger i "normalt bruk", men jeg føler jeg bruker den "normalt"... Tusen takk! Nå hjalp du meg virkelig Med normalt bruk tenker jeg bare på sms, ringe, musikk sånne enkle ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå