Rakoon Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Tusen takk for all positiv tilbakemelding Impact dials ja. De hadde jeg glemt, men jeg har sett Onepiece (som er fantastisk) så tipper jeg underbevisst ble inspirert av de til "Javelin knuckle duster"-konseptet. Den er mer direkte inspirert av power fists i Fallout men. Mye i spilluniverset jeg lager er også inspirert av Jojos Bizarre adventure, men det kommer ikke frem i de konseptene som er laget til konkurransen. @Kenny Bones Det er ikke Fps, det er et 2d platform survival. Med elementer som kan minne om flashback/another world/prince of persia/castlevania/metroid Kunne liksågreit produseres til Nintendo DS som til pc med "Trine"-lignende grafikk. (Unreal development kit) Helt enig i at FPS-greia begynner å bli uorginal, med mindre man gjør noe friskt med sjangeren, som bioshock og portal gjorde. Endret 25. april 2010 av Rakoon Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Utrolig stilige tegninger! Jeg likte også konseptet veldig godt, hadde helt klart kjøpt dette spillet. Jeg har i hvert fall funnet min favoritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg