tormoddf Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Spilldesignkonkurransen går mot sitt klimaks, men først skal femte og sistemann ut presenteres. Les mer Lenke til kommentar
LarsHelgemo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Dette ser bra ut, liker de forstyrrende skapningene du har tegnet. Det blir spennende å se hvem av oss fem som stikker av med seieren. Lenke til kommentar
Rakoon Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jøss... Ser man det. Så fint. Takktakk. Japp. Blir moro å se hvem som stikker av med seieren. Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 OOOhhh!! Me like! Drit tøff tegne stil (Spessielt den som er farget)og likte veldig godt silent hill feelingen jeg fikk når jeg leste story delen. Tøff! Lenke til kommentar
Rakoon Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Så bra. Takk. Såg bildene var litt små i formatet her, for spesielt interesserte finnes alle konseptene på et lite galleri jeg la opp. http://www.forgotten-archive.com/spillverket/ Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 oh sjekket det ut nå. Kult! mange bra tegninger der. Nice anatomi på bilder som "satyr" og slikt og. oh det blir spennende å se hva som skjer nå i neste uke! Lenke til kommentar
Lange Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Begynnelsen høres veldig ut som Planescape Torment. Kan gjette på at plottwisten ville være at du selv skrev den notebooken det er snakk om. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 utrolig fete konsepttegninger! Lenke til kommentar
Rakoon Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Wow... Er det det i planescape torment? Jeg bare startet på det spillet men kom aldri så langt. haha, er så typisk at de mest orginale ideene man "føler" at ingen andre kan ha tatt før deg viser seg å være tatt før. Tror jeg må ta meg tid til å runde det nå. Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 hehe Planscape Torment er underholdene! Fikk faktisk ganske mye medfølelse for han hoved characteren, hehe Lenke til kommentar
Rakoon Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg kom ut av selve den plassen man starter og begynte å pjatte med og\eller slå ned folk i gatene. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 God idé og veldig gode konsept tegninger. Lykke til! Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 God ide, men kanskje litt lite ambisiøst? Er vel kanskje ikke en dårlig ting det, men føler at de andre konspetene stort sett har siktet litt høyere. Nå skal det på den andre siden sies at dette konseptet er det som nok har størst sjanse til å bli gitt ut. Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Jeg kom ut av selve den plassen man starter og begynte å pjatte med og\eller slå ned folk i gatene. Hehe ja det er en del du kan gjøre på det stadiet, så kan bli litt mye på en gang Det kommer nok ikke som en bombe, men digget at man kunne få en liten pet som heter Limlim der! Helt ubrukelig (nesten).. men søt.. på en måte, hehe. Endret 24. april 2010 av Aeris Lenke til kommentar
Rakoon Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Limlim uses splash. It's super effective Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Det "angrepet" som er øverst der er akkurat som Impact Dials eller Reject Dials fra mangaen "One Piece" http://onepiece.wikia.com/wiki/Dials Så vet dere det. Om du vil se det fra mangaen så er det filmer på youtube. Edit: Det er vist nok en liten animasjon på internettsiden som demonstrerer det. Endret 24. april 2010 av MatseMats Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Oi, er det ikke meg som er hovedpersonen i spillet Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Synes disse tegningene er de beste så langt (sorry Lars) Veldig steampunk Bioshock meets Project Offset på en sær måte. Håper du har tenkt i andre baner enn bare FPS. Må da gå an å gjøre noe annet med spillmediet i 2010 enn å kjøre seg opp i den gjørma igjen. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Wow, du er jo helt sinnsykt rå til å tegne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg