Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 noen sa til meg en gang at pumping av full ungdom bare var for å skremme dem. stemmer det? Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hva mener du egentlig? Det er ikke unormalt at ungdommer i 14-18års alderen må til pumping grunnet for stort alkohol inntak om det var det du tenkte på? Lenke til kommentar
3.14 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Folk blir pumpet når de har fått i seg for mye alkohol, noe som IKKE er bra for kroppen. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Så klart gjør de det ikke for å skremme? Hva tror du? (?) Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Blir litt som de som mener at alkoholen vi får på polet er tilsatt brekningsmiddel.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) er det nødvendig å pumpe små dritunger som tror det er tøft å drikke mye, eller pumpes de bare for å skremme de. edit: vil de få andre skader enn å være dårlig i noen dager om de ikke pumpes? Endret 24. april 2010 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 De pumpes nok ikke for å skremmes. Som han over her sier; Det er skadelig for kroppen. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Om du ikke visste det: For stort inntak av Alkohol kan drepe deg, ja. Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Om du ikke visste det: For stort inntak av Alkohol kan drepe deg, ja. Korrekt, når man får for store mengder alkohol i seg, blir man bevistløs, man klarer ikke å vekke vedkommende. Derfor blir de sendt til sykehus for å få utav alkoholen som ligger i magesekken, så dem kommer seg på bena igjen Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 En annen faktor som jeg tror har mye å si er at det er veldig individuell forskjell på hva mennesker tåler, så da er det vel alltid best å være på den sikre siden når man har bevisstløse på akutten. Lenke til kommentar
matssnekker Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg har hørt at dette bare et tull. de sluttet med d for lenge siden. sa ei dame på tv'n min her om dagen. skål! Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Negative Effects of Alcohol:- decreased coordination - nausea, vomiting (vomiting while unconscious can kill) - reduced impulse control - emotional volatility (anger, violence, sadness, etc) - frequent urination (more with beer or wine), diuretic effect - dizziness and confusion - blackouts and memory loss at high doses - coma and death at extreme doses - brain and liver damage (cirrhosis) with heavy use - lowered inhibitions and increased confusion can lead to unwanted and negative sexual encounters (date rape) - hangover, lasting 12-36 hours, from mild to severe after heavy use - fetal damage in pregnant women at high dose or frequency En av årsaken til at du kan dø, er enkelt forklart at kroppen glemmer å puste. Skal ikke si det helt sikkert, men jeg mener jeg ble fortalt det på videregående. Må unnskylde meg om jeg ødela lørdags kvelden til noen her. (tviler litt). Så jeg legger til de positive effektene også: - relaxation - mood lift, happiness, giddiness - talkativeness - lowered inhibitions / reduced social anxiety - analgesia (kills pain) - changed (often increased) response to sexual stimuli Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Husk at når man blir full er det faktisk en svak forgifting, etenol metaboliseres også til andre giftigere stoff, så når man dør av av formye alkohol har men rett og slett tatt så mye av giften at man dør, etanol er en veldig svak gift, men gift uansett. Forskjellen er at det trengs bare 250 nanogram botulin gift for å drepe, mens det trengs flere desiliter etanol. Begge er gift, forskjellen er hvor effektiv den er. Når det er sagt går jeg nå tilbake til whiksyien min Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) .. Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Slapp helt av trådstarter, pumping er nettopp bare for å skremme ungdom. Ikke hør på han, han har ikke peiling Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Hadde en i klassen som måtte pumpes, tror ikke han gidder å drikke så mye etter det han fortalte meg, kan love deg at pumping ikke er noe tull. Endret 28. april 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Har flere ganger sett folk som ligger på bakken i fyllekramper. De er bevistløse og det er ikke mulig og få kontakt med de. Dette er da tilfeller hvor de må ha blitt pumpet. Når man får kramper og er bevistløse så sier det seg vell selv at det er farlig?. Pumping er da nødvendig for og få alkoholen ut av kroppen så fort som mulig. Så noe skremselspropaganda er det nok ikke nei! Endret 28. april 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 ja men for hælvette! skjønner at det brukes når noen holder på å dø, men pumper de noen ganger bare for å skremme? helt unødvendig pumping? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 det eneste jeg vet, er at di som oftest gjør opplevelsen værre en den trenger å være, for å skremme folk litt fra å drikke for mye igjen. det ble jeg i værtfall fortalt av ei som ofte har gjort dette i sin jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå