Gå til innhold

Laste ned Metallica.mp3

Anbefalte innlegg

Mulig jeg poster feil sted her, men nå blir jeg nesten litt sur...

Jeg var på Metallica konsert 13.4-10 og hadde lyst til å ha denne konserten på pc'n.

Jeg gikk inn på metallica.com og kjøpte mp3 versjona.

Jeg fikk godkjent betalinga og testen de gjorde av java versjonen min var godkjent.

Jeg fikk lasta ned ei fil som heter "nugster.aspx" som er på 14,9kb og det var det jeg fikk til.

Jeg har siste versjon av firefox. (3.5.30729)

Jeg har prøvd å dobbeltklikke på *.aspx fila, men får opp valget om å velge program å åpne med et program eller å finne program online.

Prøver jeg å finne noe online, får jeg bare beskjed om at filtypen er "unknown". :p

Har også prøvd å åpne med IE, men det funker heller ikke..

Åssen var detta? Skal det ikke være lett å laste ned når man har betalt for en ting?

Får mest lyst til å laste ned piratversjon.. Det er iallefall brukervennlig......... ÆSJ! :(

Er det noen som veit åssen jeg får lasta ned mp3 filene mine med denna *.aspx fila jeg har fått kjøpt meg??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

What is "nugster"?

The nugs.net download manager for Windows is called “nugster”. It is an ActiveX control that will install automatically when you click the DOWNLOAD ENTIRE SHOW button on any of the nugs.network websites. Please note that this is not an application that you can install on your own, but rather a plugin to Internet Explorer. Nugster will only work on Windows and the Internet Explorer browsers. If you are a Firefox user, you will not be able to use nugster. If you have trouble installing nugster, please make sure you are enabling ActiveX controls in Internet Explorer.

Endret av aurstad
Lenke til kommentar

Takk for svar.

Men det ordna seg.

Denna tråden skulle kanskje vært flytta til sin egen kategori her på forumet... Kall den gjerne Tosk og Idiot spm. lol

Det stod ingensteder før jeg skulle laste ned, men uner FAQ så stod det jo at jeg skulle ikke laste ned, men åpne med java.

Prøvde detta og fikk opp et program som kjørte i java og lasta ned låtene jeg skulle ha.

Første gangen, når jeg trykkte på "download" så stod det allerede kryssa av for "last ned fil", så da gjorde jeg jo det..

Ville liksom ha låtene lagra på maskina. Men det ordna seg iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...