Zlatzman Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Kan anbefale Haandbryggeriet sin Ardenne Blond, synes den passer veldig fint til grillmat. Dessverre er den utsolgt fra leverandør, så usikker på hvor lenge lageret varer. Endret 19. mai 2010 av Zlatzman Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Det kommer jo veldig an på hva du griller.. Ølen som passer til grillet laks passer ikke nødvendigvis (eller, for å si det mer presis, ikke i det hele tatt..) til helgrillet entrecote.. Endret 19. mai 2010 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Selv så husker jeg grillingen i fjor, da jeg testet Heineken, Hansa Fatøl og Corona(Uten lime..). Fatøl var jeg meget fornøyd med, passet perfekt til kjøttet. Heineken var godt til etter maten og corona var bare kos ! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Lyse øl passer godt til grilling personlig synes jeg Carlsberg og Tuborg er veldig godt til mat. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Lyse øl passer godt til grilling personlig synes jeg Carlsberg og Tuborg er veldig godt til mat. Alle sier at Tuborg er så godt, men jeg synes det er så smakløst jeg altså. Liker heller Hansa Fatøl eller Borg for den slags skyld. Borg er jo veldig lyst, på lik linje som Tuborg. Men Carlsberg er bra saker! (Noen sa at Kronenbourg 1664 er et nødvendig øl til grilling) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Er ike veldig mye smak i Tuborg ikke det jeg er ute etter i et mat øl heller for den saken. Kronenbourg 1664 er meh imo. alt for dyrt og ikke spess godt. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Er ike veldig mye smak i Tuborg ikke det jeg er ute etter i et mat øl heller for den saken. Kronenbourg 1664 er meh imo. alt for dyrt og ikke spess godt. Koster seksten kroner flaska og smaker himmelsk spør du meg ! Lenke til kommentar
epifant Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Prøv Jacobsens Dark Lager. Lyst nok til at de aller fleste liker det, og smaksrikt nok til å passe godt sammen med grillet kjøtt. Griller man skalldyr/sjømat er Nøgne Ø Wit herlig. Og til kosen etterpå er det Jamaicanske Red Stripe som er favoritten. Jacobsen står i hyllene på Rema (!), Nøgne Ø og Red Stripe må man nok på Meny for å få tak i. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jacobsen står i hyllene på Rema (!), Nøgne Ø og Red Stripe må man nok på Meny for å få tak i. Vil bare legge til at de også har Nøgne på Ica Maxi og på Ultra. Det er også mye godt øl på vinmonopolet. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 lyse, lettdrikkelige, og leskende øl liker jeg best til sommer og grilling. tuborg lime(er den ny?), Aas feriepils og CB feriepils er 3 gode alternativer til fornuftige priser Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Carlsberg på flaske, iskald, ja takk. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Vet ikke om den e nevnt før men mack summerparty e en øl som eg syns e god til alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå