Noxnon Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Tittelen sier det meste, skal grille idag, og lurer på hva jeg skal kjøpe =) Lenke til kommentar
Fradrik Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 I fjorårets grillsesong ble det en del Bodweiser, hvis du liker den "type" øl. Ellers så jeg på Rema i går at de hadde fått inn "Grill-øl", i Grillprodukt-serien sin. Men aner ikke hvordan det smaker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Til grilling foretrekker jeg ganske lyse øl. Heineken er en slager. Lenke til kommentar
Driftsleder Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Til marinert biff og svinestek er helt klart Carlsberg det beste, men Heineken er også høyt på lista. Budweiser er også en slager, dog til alle typer mat. Lenke til kommentar
Noxnon Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Har ikke smakt Heineken, men kunne tenkt meg å prøve denne. Har ikke smakt så mye forskjellig øl heller da Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Begge disse er fine i sommervarmen. Lenke til kommentar
Fradrik Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg prøvde Rema sitt "Grilløl" i går, til grillmaten. Det var ikke så ille, faktisk. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Heineken, Corona, Hansa. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Et knippe Salitos i ei bøtte med is kan jo funke greit. Lenke til kommentar
Fradrik Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Et knippe Salitos i ei bøtte med is kan jo funke greit. What, Salitos smaker jo æsj. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 CB (altså Christiansand Bryggeri), Budweiser, Corona med litt sitron i... Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Et knippe Salitos i ei bøtte med is kan jo funke greit. What, Salitos smaker jo æsj. Javel. Og ditt forslag var? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) sommerøl corona/sol heineken CB feriepils, vanlig CB passer ikke så godt til grilling test av sommerøl-1(trykk på meg!) test av sommerøl-2(trykk på meg!) edit: CB feriepils fikk 1ste og 2dre plass i de 2 testene. Endret 25. april 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Fradrik Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Et knippe Salitos i ei bøtte med is kan jo funke greit. What, Salitos smaker jo æsj. Javel. Og ditt forslag var? Budweiser. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hansa pilsner til fest, og fatøl til kos =) ..og siden grilling er kos -> Fatøl Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Et knippe Salitos i ei bøtte med is kan jo funke greit. What, Salitos smaker jo æsj. Javel. Og ditt forslag var? Budweiser. US Budweiser, mener du? I så fall: Beklager, du har nok litt å gå på når det gjelder å bruke ordet "æsj" om øl. Mener du derimot Budweiser som i Budweiser Budvar Brewery (fra Tsjekkia) kan jeg muligens møte deg på halvveien. 1 Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) sommerøl corona/sol heineken CB feriepils, vanlig CB passer ikke så godt til grilling test av sommerøl-1(trykk på meg!) test av sommerøl-2(trykk på meg!) edit: CB feriepils fikk 1ste og 2dre plass i de 2 testene. jeg ser på den første testen så får grans utepils 73 poeng noe som jeg er alt for høyt! jeg kjøpte en 6er med grans sin utepils, og den var helt forferdelig spør du meg. må også si at jeg er ikke veldig stor fan av lys øl som grans, eksport, carona eller budwiser, men er veldig glad i mørke øltyper Endret 27. april 2010 av goggen92 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Iskald pils. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det er jo opplagt lyst øl som må til. Lysholmer Double Ice er ikke så verst, eller om du bor fra Trondheim og nordover (og ikke i nærheten av dagligvarebutikk i Oslo med eksellent utvalg, eller i nærheten av et Roma vareutsalg som jeg også har sett fører denne): Nordlandspils. Mmmm Nordlandspils. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå