Gå til innhold

Ekstremt mangelfull Spotify katalog

Anbefalte innlegg

Jeg blir bare mere og mere frustrert over Spotify. Det skjer mere enn ofte at jeg ønsker å høre et album, men så finnes ikke det i katalogen til Spotify.

Kan ta et eksempel: Red Hot Chili Peppers. Her mangler bl.a. Blood Sugar Sex Magik, One Hot Minute, Californication, By the Way og Stadium Arcadium. Alt fra 1990 og oppover mangler.

Hadde lyst å høre Ihsahns nye album After i dag. Eksisterer ikke, til tross fra at mannen er en legende, og en internasjonalt anerkjent gitarist. En av Norges beste gitarister er min mening.

Kan ramse opp ting jeg ønsker å høre, men som ikke finnes på Spotify. Selv av store artister, mangler det helt essensielle ting.

Forventer ikke gull og grønne skoger av Spotify, som fortsatt er relativt ungt. Men jeg hadde forhåpninger om at det skulle være hakket bedre. Spesielt på store artister. Som f.eks. RHCP..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja Wimp har vel en bedre katalog. Men likevel føler jeg at for de som liker å høre på litt obskure ting, eller independent musikk (mye mainsream er utelatt også. f.eks. Metallica..) Så finnes det per i dag ingen nettbaserte tjenester som kan dekke et slik behov. Enn så lenge kommer jeg til å kjøpe mesteparten av min musikk på CD eller vinyl.

Lenke til kommentar

Metallica er spesielt gniene når det kommer til slikt, så at Spotify ikke tilbyr Metallica får du ta opp med de. Så nei, et slikt tilbud finnes ikke ennå. Men dette er problemer Spotify gjerne skulle unngått å ha, men som linsenser, rettigheter etc. gjør umulig for de å streame.

Dette er ikke spotify sin skyld, men "alle andre".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...