Nathan Sykes Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hei, jeg har akkurat kjøpt et nytt skjermkort, HD 4890, og har nå stabilitetsproblemer. Jeg er klar over at 4890 drar strøm som et BEIST under load, og tror derfor mangel på strøm er problemet. Ustabiliteten oppstår mens jeg gamer, særlig når det er mye load på skjermkortet. Da får jeg random reboots. Etter å ha klokket ned skjermkortet til under stock har jeg oppnådd bedre stabilitet. Det gjør meg ingenting å klokke ned litt, bare det er helt stabilt. Hvordan kan jeg på best mulig måte teste at PCen er stabil - at jeg har nok strøm? Og dermed gradvis klokke opp så høyt det fortsatt er stabilt under load.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hvor stor er psu din? Er det blåskjermer det er snakk om eller er det direkte Poff omstart? Lenke til kommentar
Nathan Sykes Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Vet faktisk ikke hvor stor PSU er, det står ikke utenpå med mindre jeg skrur den helt løs. Fulgte med en ferdigbygd komplett-pc, så er vel 450 eller 500w *gjette*. Har byttet ut 8800GTS med 4890. Pcen går rett i reboot. Har også problemer med at om jeg minimerer conan i windows får jeg det ikke opp igjen, men vet ikke om det er relatert. Endret 24. april 2010 av Nathan Sykes Lenke til kommentar
Nathan Sykes Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Ah, og fikk også en kræsj med spillet der det stod memory leak. Var en common bug i Age of Conan for et år siden, men ikke nå lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå