Lightboy Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hei,var litt usikker på hvor jeg skulle poste dette beklager visst det på feil plass.Jeg kjøpte meg denne pcn asus men så viser det seg at skjærmkortet er helt elendig.Jeg hadde håpet på en med et bra skjærmkort siden jeg spiller en del men jeg vil ikke gå over 9000kr så enn kan vel kansje ikke få en pc som er egnet for både spilling og annet til den prisen.vurderer å levere den jeg har kjøpt og skaffe meg en annen og lurer derfor på om noen har noen forslag. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Er ofte bedre å gjøre research før man kjøper noe. Ser heller ikke ut som at du har sjekket forumets tråder om spillaptop i den prisklassen, for de er det en god del av. De laptopene som gir mest spillytelse for penga, har som regel en tråd. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1222537 Lenke til kommentar
Lightboy Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 kjempe flott da går jeg for ASUS X77JA.den må jeg si virket lovende Takk for all hjelp,håper bare ps.no gir alle pengene tilbake.Hadde vært kjipt om jeg måtte kjøpe hos de siden de ikke har denne modellen. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 kjempe flott da går jeg for ASUS X77JA.den må jeg si virket lovende Takk for all hjelp,håper bare ps.no gir alle pengene tilbake.Hadde vært kjipt om jeg måtte kjøpe hos de siden de ikke har denne modellen. X77JA er identisk med N71JA, utenom mindre HDD/CPU forskjeller + at det ikke følger med bæreveske med X77JA. http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=175272&model (mer HDD plass + bluray vs X77JA, ellers lik). Lenke til kommentar
kulo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ingen bæreveske eller annet dill dall. Eneste forkjell er 500 + 500 og blu-ray på N71. Lenke til kommentar
Lightboy Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Får høre med ps om jeg kan få ned prisen litt på den på ps visst ikke går jeg for x77JA,vet ikke helt om jeg trenger blu-ray har playsation 3 og en blu-ray spiller og hardisker kan jeg jo for såvidt kjøpe å legge til selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå