kj_ Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Heisann! Det oppsto et problem for meg for 2 dager siden. Jeg har en netbook, og grunnet at pcn hadde blitt ganske treg, valgte jeg å ta en system restore. Jeg installerte deretter kun programmer som følte jeg hadde bruk for, office, eset, chrome, wlm og winrar. Dette gikk knirkefritt og det fungerte i 5 dager. For to dager siden så oppsto problemet; Etter jeg har restartet pcn og har logget inn, hører jeg den logon-lyden og ser bakgrunnen min, men kun det. Verken ikoner eller startmeny kommer opp, men jeg har tilgang til å trykke CTRL+ALT+DEL eller WIN+L. Dette problemet oppstår ca. 9/10 ganger jeg restarter pcn, og heldigvis fikk jeg til å logge inn den ene gangen nå. Når problemet oppstår og jeg får opp taskmgr, så ser jeg at f.eks. explorer kjører, så det hjelper ikke å starte exporer manuelt i kommendolinja. Sikkermodus fungerer fint hver gang. Noen som har vært borti dette og som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 2 dager siden, har du xp og McAfee? Tenkte på McAfee dreper Windows XP ! Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 jeg hadde mcafee.. på hvilken måte drepte denne windows? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Leste du ikke i linken, mcafee har slettet eller ødelagt svchost.exe i C:\WINDOWS\system32 Hvis du har avinstallert mcafee nu, så prøv det norbat foreslår i denne tråden, hvis det ikke hjelper, så post dine egne logger i Antivirusprogrammer og datasikkerhet ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå