Hei8787 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 enkelt og greit; hva er sunnest av cola og sjokolademelk? Jeg prøver å bare drikke brus i helgene, men sjokolademelk drikker jeg sånn ca hver dag. Er det veldig ødeleggende for kroppen? vet at kroppen trenger melken (for b.la proteiner) men er ikke alltid jeg klarer å bare drikke "ren" melk, veldig avhengig av hva jeg har på brødskiva Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Vil påstå at Sjokolademelken er langt bedre enn colaen. Colaen inneholder kun sukker , sjokomelken inneholder kakao og viktige proteiner som hjelper på restitusjon. Problemet kan bli mengden og det ekstra sukkerinnholdet i kakaoen , pass derfor på at du bruker minst mulig pulver til å smaksette melken om mulig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Sunn, eller minst usunn? Sjokolademjølk har i det minste mjølk i seg, Cola har vel neppe noko i det heile tatt som kroppen har godt av. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Sjokolademelken er DESIDERT sunnest. Colaen får du ingenting igjen for! Kjør heller hardcore, la være å drikke sukkerbrus. Endret 24. april 2010 av nacktarn Lenke til kommentar
Knife Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 enkelt og greit; hva er sunnest av cola og sjokolademelk? Jeg prøver å bare drikke brus i helgene, men sjokolademelk drikker jeg sånn ca hver dag. Er det veldig ødeleggende for kroppen? vet at kroppen trenger melken (for b.la proteiner) men er ikke alltid jeg klarer å bare drikke "ren" melk, veldig avhengig av hva jeg har på brødskiva Sjokolade melken i moderate mengder, brus i minimale mender. Blir spørsmålet om hva som er sunnest, så er sjokolademelken klart sunnest. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Drikker ofte sjokomelk etter kamp og harde treninger.. Blitt anbefalt det av ernæringsfysiologer, så vil tro det er bra. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Sjokomelk er da ikke usunt, og bare bra om du forbrenner eller trenger kaloriene som er i den. Selv tar jeg heller sjokomelk enn melk om jeg skal ha noe etter trening. Selv ønsker jeg å legge på meg (som nesten virker umulig), så alle monner drar. Vitaminer, proteiner, kakao er jo også fine bonuser som du også får med sjokomelka. Endret 28. april 2010 av Andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå