Rex_Rodney Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Som topic sier fikk jeg flere mailer a kompiser om at dem hadde fått mail av meg i natt med følgende beskjed "Heya,how are you doing recently ? I would like to introduce you a very good company which i knew.Their website is { www.e-shiningtrade.com } .They can offer you all kinds of electronical products which you need like laptops ,gps ,TV LCD,cell phones,ps3,MP3/4,motorcycles etc........Please take some time to have a check ,there must be somethings you 'd like to purchase . Their contact email:《[email protected]》. Hope you have a good mood in shopping from their company ! Regards Xs " Sjekke i sendte mail og dem lå der, hvordan får jeg stopp på at den sender dette av seg selv, som sikkert er noe virus greier..? virus search, windows defender osv? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 prøv og skift passord på hotmailen din Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 prøv og skift passord på hotmailen din det er nå gjort, satse på det hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå