*F* Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hei! Om et halvt års tid skal jeg inn i militæret, Brigaden nord, sambandsbataljonen. Vel, saken er den at jeg har noen bånd på venstrearmen, av slike man f.eks får på fastivaler og events. Er det noe regler mot slikt i militæret, eller må dem da gjernes? :O Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ser ikke noe problem i det. Med mindre det kommer en sjersjant som er helt mongo i hue(OBS! finnes en hel haug av disse) og sier du bare må få fjerna bånda hvis ikke blaaster han av deg huet! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Får håpe du har rett, båndene er jo en del av meg, man kutter ikke av seg hendene liksom Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ser ikke noe problem i det. Med mindre det kommer en sjersjant som er helt mongo i hue(OBS! finnes en hel haug av disse) og sier du bare må få fjerna bånda hvis ikke blaaster han av deg huet! det har ikke noe med å være helt "mongo i huet" som du kaller det, men det er noe som så fint heter uniformsreglement.. hadde det vært opp til meg, så måtte båndene gått.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Blir nok vekk med båndene når sommerbretten kommer. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 haha! mr flemming skal til hegglia på samband jess Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 det har ikke noe med å være helt "mongo i huet" som du kaller det, men det er noe som så fint heter uniformsreglement.. Beklager! Ville bare at trådstarter skulle få rett inntrykk. For uniformsreglementet er ikke så fint som det høres ut til! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hadde en kompis som var en del av sommerinnrykket vårt i SBBN i fjor. Han ble nødt til å klippe det av. Men det kan være at det bare er befalet vårt. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) det har ikke noe med å være helt "mongo i huet" som du kaller det, men det er noe som så fint heter uniformsreglement.. Beklager! Ville bare at trådstarter skulle få rett inntrykk. For uniformsreglementet er ikke så fint som det høres ut til! hva er det du snakker om ? ett reglement er ett reglement, hvor uenig du er det spiller vel egnetlig ingen rolle, noen synts det er idiotisk at det kun er 100 km/t fartsgrense i norge, mens andre synts det er helt greit - regler er regler.. edit: og du gir jo ikke han riktig inntrykk når du sier at det kommer ann på om sersjantene er "mongo" i hodet om du får beholde armbåndene Endret 24. april 2010 av OZ-Racing Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Hva om jeg tar et plaster rundt båndene slik at dem ikke blir synlige og bare sier at jeg har kuttet meg i armen eller noe slikt? Lenke til kommentar
Awkins Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Et sår som ikke gror på 12 måneder? Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hva om jeg tar et plaster rundt båndene slik at dem ikke blir synlige og bare sier at jeg har kuttet meg i armen eller noe slikt? Klipp båndene av på en veldig fin måte, og når du kommer hjem igjen fra militæret bare setter du de på deg igjen, og syr de sammen igjen! Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hvofor skal du gå rundt med armbåndene da? det ser jo bare dumt ut … Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 hadde du vært her jeg er, måtte du gitt fjernet disse ganske raskt! eneste som er lov på armen våres er klokker :O Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hvofor skal du gå rundt med armbåndene da? det ser jo bare dumt ut … Det tenkte jeg også på Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hvofor skal du gå rundt med armbåndene da? det ser jo bare dumt ut … Det tenkte jeg også på Hva har det med saken å gjøre? Han lurer på om det er lov å ha det i militæret. Han bryr seg nok ikke om hva du synes om armbåndene hans.. Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 tipper på at det går på minner og ikke at det skal se pent ut. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg har også noen bånd fra blant annet Roskilde på hånda, men jeg skal klippe dem fint av før militæret for å evt sy på senere uansett. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Er vel ikke barebare å sy på slike bånd igjen? Dem består jo av tynne tråder, og utsettes daglig for slitasje, vann, varme, kulde, friksjon... osv. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 De ryker en gang uansett, da må mann sy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå