Lennz Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Som dere kanskje skjønner så er min steam account hacket, dette skjedde noen få dager etter at min Hotmail ble blokkert, deretter fant jeg ut at min hotmail har vært hacket ,som også medførte at de fikk hacket seg innpå min steam account! Epostn min fikk jeg kjapt tilbake men det er verre med steam accounten min, noen ideer om hvordan jeg kan får tilbake accounten min!? Har prøvd ALT på forgot password, untatt produktkoden som jeg ikke har på meg! Retarden som har hacket meg har sikkert endret epost og all annen informasjon... Noen håp får å få tilbake accounten? På forhånd takk!! Mvh Lennz Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hei, det er ditt ansvar og ha informasjon angånde koder osv. Men har du serial koden til spill registrert på kontoen? Du kan kontakte Steam med og sende in ticket med "Hijacked or Stolen Account" LINK TIL GUIDE FRA STEAM Du får kontakte og høre med dem. Vist du har orginal serialen til spillene (Bilde) er det viktig bevis. Lykke til. PS: Aldrig bruk samme passord på Epost og andre netsider, clienter osv. Anbefale du bruke ein anna variant av passordet. Samme er med lagring av sensetiv informasjon i eposten. Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 OK takk for svar,, har nemlig funnet en serial til et av spillene mine, om jeg da bruker denne produktkoden så får jeg tilbake min steam account? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Nei, ikkje automatisk. Om du får tilbake eller ikkje er opp til Steam support. Lenke til kommentar
Lennz Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 OK, da får jeg bare ta bilde av serial keyen og sende den inn! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå