sir-alex Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hei alle sammen! Det har seg sånn at jeg har fått tak i billetter til UEFA Champions League finalen i Madrid 22 mai gjennom UEFA sine sider. Billettene er betalt og alt, og skulle sendes i posten med ekspresspost 23 April. I dag (23 April) mottok jeg en e-post fra [email protected] Hvor de sier at pga mange mistenkelige bestillinger, er noen blitt valgt ut til å måtte hente billettene på matchdagen i Madrid. Det står at man vil må mail med eksakt sted og klokkeslett, når man kan hente billettene. Jeg syns dette virker veldig merkelig, og lurer på om dette kan være noe scam? Er det noen andre her som har opplevd det samme? (Vil jo gjerne ha billettene trygt i hånda før jeg reiser) Mailen de bruker er: [email protected] Og i tilleg så ser jeg mailadressene til ALLE de andre som de har sendt til. Dette må jo være brudd på personvern så det holder? Noen som har noen inspill her? Hva dette kan være Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ser falskt ut, ja. Men gidder du å poste selve mailen? Blir lettere for oss da. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Men hvis dette er falskt, hvordan i huleste har de fått tak i mailadressene til folk som har kjøpt billetter? Og hvorfor sende ut denne mailen? Endret 23. april 2010 av sir-alex Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Det må være ekte. Svindlere hadde aldri funnet ut hvem som har tenkt å få tak i billetter. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Ok!Takk for raskt svar. Håper på innspill fra andre som evt, har fått samme type mail;) (Fjernet mailen, siden det sto nederst i den at den på ingen måte måtte kopieres, legges ut eller vises til andre) Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg ville undersøkt litt mer før jeg tok en beslutning, men en mail til UEFA der du spør om mailen er ekte hadde vel ikke skadet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå