Gå til innhold

Bleke svart hår - farge til rødt


Anbefalte innlegg

Jeg har nå helt svart hår.. egentlig så har jeg litt sånn blond oransje hår men har farget det svart.. ofc.

Jeg ønsker og bleke en liten del av håret på høyreside.. og da mener jeg en liten del.

Det jeg lurer på er om de finnes noe blekningsmiddel i matbutikker jeg kan kjøpe? En gang når jeg skulle prøve og farge håret grønt så prøvde jeg med et blekemiddel jeg kjøpe i butikken, og det brukte jeg på håret som var helt svart.. når jeg hadde skylt ut blekningsmiddelet hadde ingenting skjedd.. håret var like svart som før.. så hadde jeg i grønfargen.. og ingenting hadde skjedd.. Og senere så fant jeg ut at på blekningsmiddelet så stod det at dette ikke funket på svart hår.. HAHAHAHA.. Så dum var jeg at jeg ikke så det før.

Men nå vil jeg altså farge en liten del av håret mitt på høyre side rødt.. og da mener jeg sånn vanlig rødt.. som i sånn rødt som blod.

Er det et blekningsmiddel jeg kan kjøpe i en matbutikk som jeg kan bruke? Som faktisk funker på svart hår? Og hvor mange ganger må jeg bruke det? Og hvor mye koster det?

 

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...