Gjest sexfrustrertj17 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hei hei!17 år og har ikke hatt sex på 3 uker siden jeg og kjæresten slo opp. Første gangen min var med han og det ble bare bedre og bedre, men så slo vi opp da....:/ men nå er jeg så sexuelt frustrert at jeg kunne tatt hvem som helst! jeg vet det er dumt, men haloo hva skal jeg gjøre? uansett hva jeg og guttevennene mine prater om så nevner jeg sex eller masse grovt.Jeg er en veldig seksuel person av meg men litt redd for at alle tror jeg er en desperat jente som er pervers i tilegg....fått hørt det litt og! men jeg er ikke typen til å bare gi meg hen til hvem som helst, og jeg vet at det ikke tar bort tomrommet men er det ikke lov? kunne dere ha bare gjort det? bare tatt en random gutt? takker for svar! hilsen horny guuurl;( Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Løsning Endret 23. april 2010 av vesleengen Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Prøvd ut nettdating...? Omfavn seksualiteten din og kjør på når du treffer en potensiell partner. Ikke la deg bli holdt tilbake dersom noen skulle forhåndsdømme. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Haha. I 3 uker? Hvordan tror du det er her i Forsvaret og uten sex i måneder - mens den du elsker sitter hjemme en annen plass i landet. Ta deg en bolle og ikke grin over "stein i skoa" Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Nå håper jeg du har litt sympati for den som sitter hjemme óg, Mantoius. Ellers så kan jeg ikke se at det er noe i veien for at trådstarter kan ha sex med noen uten å ha et kjæresteforhold til de. Det er ikke akkurat uvanlig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Pulevenn er jo en løsning. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Trådstarter må gjerne kontakte undertegnede på pm ^^, Tre uker er tross alt en lang periode, jeg støtter forslag om nettdating og pulevenn. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Prøv å finne en grei fyr. Du sier du ikke vil pule hvem som helst, så da synes jeg du skal være litt kritisk. Se etter en fyr som ønsker det samme som deg, og som respekterer deg. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 du høres ut som exen min... Oo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg