darkness| Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Er dette mannen i ditt liv, The Martine? Du gjør jaggu meg en stor innsats for at det skal fungere. Selv om jeg ikke ser bort i fra at gutten ikke er det beste for martine (går ut i fra det er navnet..), så virker det som det ikke kun er hans "feil" Jeg sier ikke at det er hans feil, men jeg er av den tro at noen mennesker rett og slett ikke er seksuelt kompatible Såvidt jeg har forstått så har ikke TheMartine hatt sex med andre enn han, så hun vet jo ikke om det faktisk er henne det er noe galt med, eller om de bare ikke passer så godt sammen seksuelt. Bare så det er sagt, så oppfordrer jeg ikke henne til å dumpe han og finne en annen. Jeg er bare imponert over innsatsen hennes Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Selv om noen kanskje ikke er seksuelt kompatible, så tviler jeg på at det er så gale som i TheMartine sitt tilfelle. At det finnes noen bedre for henne, i denne settingen, er jeg overbevist om. Men jeg tror også at det er mulig å få det til å fungere Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Om man fungerer veldig bra utenfor senga, så er det jo ikke noe man har lyst til å gi opp med en gang fordi man kanskje ikke er helt kompitable seksuelt "out of the box". Endret 4. mai 2010 av bazukh Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Om man fungerer veldig bra utenfor senga, så er det jo ikke noe man har lyst til å gi opp med en gang fordi man kanskje ikke er helt kompitable seksuelt "out of the box". Akkurat det jeg mener og sikkert det TS tenker også Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Om man fungerer veldig bra utenfor senga, så er det jo ikke noe man har lyst til å gi opp med en gang fordi man kanskje ikke er helt kompitable seksuelt "out of the box". Sant sant Men hvilken innsats gjør han? Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 dere har gått fra å snakke om en fittemuskel til hvor vidt di passer sammen? dere har ikke sett dem sammen en gang. å jenta er/var jomfru. mener hun er det til dels enda, pga veldig lite erfaren. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 En liten avsporing altså Uansett, diskusjonene kommer ikke noe lengre (fra de eksisterende deltagere) før TS kommer med noe feedback Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 dere har gått fra å snakke om en fittemuskel til hvor vidt di passer sammen? dere har ikke sett dem sammen en gang. å jenta er/var jomfru. mener hun er det til dels enda, pga veldig lite erfaren. Nå synes jeg du tar litt mye på vei her Vi har ikke diskutert om de passer sammen, det eneste jeg sa var at det ikke er alle som er seksuelt kompatible. Det betyr ikke at det gjelder dem. Denne diskusjonen begynte dessuten i kjærlighetstråden, så selv om det tilsynelatende er en avsporing, så holder vi oss fremdeles til tema. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Først: du kjøpte feil vaginakuler. Om du har lest litt rundt omkring på nettet, så ser du at de store suger. Optimal effekt har du av de små som du "fører opp og ned" i vagina ved hjelp av muskler. Ellers fungerer øvelsene darkness| nevnte ypperlig. Selv om du ikke merker noe effekt, skal du gjøre det (tar måneder før man virkelig føler effekt). Det er så mye positivt som kommer ut av det, at peis på! (Gjelder også for gutter - tren PC-muskelen!) En ting jeg reagerer på, er din manglende erfaring innen å leke med deg selv! Hvordan skal du kunne ha god sex, når du ikke vet hva du selv foretrekker? Ordne deg en ordentlig dildo/vibrator, og sett av en halvtime dagen/en hel time annenhver dag - eksperimenter med deg selv! Nøkkelen til god og selvsikker sex med andre - er å kjenne seg selv. Min personlige mening er at dette er psykisk. Virker som du har en manglende trygghet på deg selv, og dermed er det ikke rart at sexen er litt så som så. Du har jobbet hardt mot å kunne kjenne noe, dette kan virke ekstremt negativt. Å tenke slikt kan ha motsatt effekt: ha sex uten å fokusere på selve penetreringen, men heller alle de andre følelsene. Om problemene vedtar, kan du sende en mail til http://avansertseksualitet.no/ og spør om råd. Hun er hjelpsom, og kunnskapsrik Lenke til kommentar
Gjest Gjesten Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Bevare meg vel for en allvitende uempaisk person du er. Det er faktisk ikke så enkelt for mange når det gjelder seksuell trygghet. De som har det tror jeg ikke stiller spørsmål her inne. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Synes ikke det var et usympatisk innlegg i heletatt, jeg. -Nikken kommer med mange gode og gjennomtenkte tips, og jeg tror det er mye sannhet i det -Nikken skriver. Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 synst det er hysterisk hvordan marine bare forsvant fra tråden Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hun er nok opptatt med kulene sine. Hehe. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Hehe, nei, jeg har ikke vært opptatt med kulene mine. Jeg har vært opptatt med penisen til kjæresten min, som jeg liker mye bedre enn tullekulene. Kort fortalt så har jeg mistet all interesse for de kulene. Jeg var på besøk hos kjæresten min nå en del dager, og da prøvde vi en del greier jeg har funnet fram til på nettet. Diverse stillinger som skal stimulere akkurat riktig sted og greier, men det hjalp egentlig ikke. Så, samme morgen som jeg skulle dra hjem, kjørte vi misjonæren. Og da, helt på slutten kanskje 30 sekunder før han kom, kjente et eller annet der nede som jeg aldri har kjent før. En slags svak kiling eller noe, helt kanskje et par centimeter inn og på oversiden i kjeden. Ikke godt, men noe som kan minne om det, i hvert fall. Og det ga meg jo veldig håp om at det kanskje er i ferd med å skje noe. Nå ser jeg ham ikke på mange uker, og det er litt nedtur. Skulle likt å testet mer. Og for å svare på litt spørsmål: Er dette mannen i ditt liv, The Martine? Du gjør jaggu meg en stor innsats for at det skal fungere. Innsatsen er jo mest for min egen del. Dessuten er han en kjempefin mann å øve seg med, så selve grunnlaget er absolutt på plass. Prøvd analsex? Kanskje du liker det bedre... Er du veldig mentalt tent når dere holder på? Slik at du tenner på tanken av at han presser seg inn i deg, og ikke selve følelsen av at han gjør det? Nope, har ikke prøvd det, og er ingen av oss er egentlig veldig fristet heller. Men tanken har streifet meg. Nei, vet du, nå er jeg ikke mentalt tent lenger. Kroppen reagerer fint og gjør seg klar til sex, men i hodet føler jeg ingen tenning lenger. Akkurat det er også blitt et stort problem, i og med at fysisk nytelse neppe kan komme særlig langt hvis ikke hodet også er med på leken. bruk glidemiddel om det er vondt.. å at det gjør vondt og at du er redd det skal gjøre vondt. kan og være det som stopper deg i å nyte dette.. jeg hadde sex i 3 år før jeg fikk noe form for utbytte av det.. var delaktig å gutten fikk det han ville.. men jeg VISSTE ikke at det var noe nytelse for meg og i dette sex greiene utenom å seff. få tilfredstille gutten sin. men kunsten er å slappe av.. det er ikke før du får slappet helt av at du kan ta di gode følelsene til deg Jada, har en flaske klar i tilfelle, men det er veldig sjelden det behøves smørning. Hvordan merket du at det begynte å bli godt, da? [...] Sånne kuler uten tråd i? Skjønner ikke hvordan man skal få dem ut, jeg. Men ja, jeg tenker veldig på å kjøpe ett eller annet verktøy nå. Er bare redd for at de bråker/blir funnet av noen. Um...ja, den vanlige frykten. Tanken på å føre noe elektrisk inni meg er også litt avskrekkende, om jeg skal være helt ærlig. Føltes veldig rart å bruke de kulene også. Om det er psykisk eller fysisk aner jeg ikke, men i og med at jeg ikke føler noen nytelse i noen av leirene lenger, er det vel hipp som happ. Tror jeg er nødt til å finne noen form for nytelse i det fysiske før jeg eventuelt skal få tilbake noe av den mentale nytelsen en tross alt en gang hadde. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hvordan er det når typen slikker/fingrer deg? Får du noe ut av dette? Hvordan er det når du selv fingrer deg? Kanskje litt vanskelig å komme skikkelig til med egne fingre (spørs hvor myk du er), men det er bare å rote rundt der til du finner go-følelsen Det som ble truffet, hvis jeg forstår rett, er vel g-punktet(?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Men ja, jeg tenker veldig på å kjøpe ett eller annet verktøy nå. Er bare redd for at de bråker/blir funnet av noen. Um...ja, den vanlige frykten. Tanken på å føre noe elektrisk inni meg er også litt avskrekkende, om jeg skal være helt ærlig. Føltes veldig rart å bruke de kulene også. Om det er psykisk eller fysisk aner jeg ikke, men i og med at jeg ikke føler noen nytelse i noen av leirene lenger, er det vel hipp som happ. Tror jeg er nødt til å finne noen form for nytelse i det fysiske før jeg eventuelt skal få tilbake noe av den mentale nytelsen en tross alt en gang hadde. Den tanken må du bare slå fra deg og heller kose deg (selv om det er lettere sagt enn gjort. Altså man kan ikke tenke at "det er rart/teit/ekkelt" osv. når det kommer til sex. Skjønner jo egentlig skepsisen din, og nå fikk jeg det sikkert til å høres ut som jeg er en som er åpent for alt og tar alt på strak arm men det er jeg ikke da. Poenget var vel at å ha en vibrator er så vanlig at det bør du ikke tenke mye på, og de tankene forsvinner nok fort om den gir gode resultater Det viktigste er at du koser deg og gjør det du er komfortabel med. Det hjelper kanskje om du heller ser på det litt mer som en lek og "ufarliggjør" det litt. (Sorry for dårlig formuleringe/forklaringer, satser på at det var forståelig.) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Hvordan er det når typen slikker/fingrer deg? Får du noe ut av dette? Hvordan er det når du selv fingrer deg? Kanskje litt vanskelig å komme skikkelig til med egne fingre (spørs hvor myk du er), men det er bare å rote rundt der til du finner go-følelsen Det som ble truffet, hvis jeg forstår rett, er vel g-punktet(?) At han fingrer meg, mener du da innvendig? For det gir meg ingenting. Hvis han slikker meg eller fingrer på utsiden er det av og til godt og av og til ikke. Litt rart, men det varierer veldig, selv om han gjør det som funket jævlig bra sist. Selv får jeg det til veldig bra, så der er det ikke noe problem. Tenkte på g-punktet selv, men har min tvil om det faktisk eksisterer. If so, kanskje det er i ferd med å våkne? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Den tanken må du bare slå fra deg og heller kose deg (selv om det er lettere sagt enn gjort. Altså man kan ikke tenke at "det er rart/teit/ekkelt" osv. når det kommer til sex. Skjønner jo egentlig skepsisen din, og nå fikk jeg det sikkert til å høres ut som jeg er en som er åpent for alt og tar alt på strak arm men det er jeg ikke da. Poenget var vel at å ha en vibrator er så vanlig at det bør du ikke tenke mye på, og de tankene forsvinner nok fort om den gir gode resultater Det viktigste er at du koser deg og gjør det du er komfortabel med. Det hjelper kanskje om du heller ser på det litt mer som en lek og "ufarliggjør" det litt. (Sorry for dårlig formuleringe/forklaringer, satser på at det var forståelig.) Ja, om den gir meg noe digg tilbake blir det nok en helt annen sak. Akkurat nå er en dildo eller vibrator så enormt fremmed at det blir som å ha en ukjent person rotende i underlivet mitt. Så er spørsmålet hva jeg bør kjøpe, da. Dreit meg ut ganske bra med de vaginakulene, og tviler på jeg vet helt hva jeg egentlig behøver av annet utstyr. Men skal lese litt på kondomeriets nettsider og se om de har noe for jenter som ikke nyter sex (ennå). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Om du har Kondomeriet-butikk i nærheten så kan du jo kanskje gå innom der og få litt veiledning, selv om det sikkert er litt ubehagelig/flaut? De virker ganske hjelpsomme, i alle fall på butikken i Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg