EMS15 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hei. Kjeder meg litt, og lurer på om det er noen spill som har Open Beta servere oppe. Har litt lusent med penger så det hadde vert kult med noen gratis prøveversjoner. Gidder heller ikke laste ned gratisspill som jeg ikke kommer til å fortsette med uanset. Helst ikke spill som Starcraft, Warcraft osv. Mer FPS, MMORPGs osv. Spill som Assassins Creed og slikt er veldig godt mottatt;) Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Heroes of Newerth er i open beta nå Dota remake Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Er vel akkurat det han ikke ville ha? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Hadde closed beta soeh Liker slike spill, men følte mye mer for andre sjangre =p Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 APB er i beta nå. Du kan få beta key i en annen tråd her. (så fremt det er flere igjen, selvsagt.) Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 APB er i beta nå. Du kan få beta key i en annen tråd her. (så fremt det er flere igjen, selvsagt.) Gah! Ser om jeg finner tråden nå. Gidder du å linke den hvis jeg ikke finner den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå