Grani Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hey hey! For akkurat en uke siden begynte nettet mitt å gå noe forferdelig tregt. Jeg målte hastigheten på Telenor sine sider (test.telenor.no), og det viste at jeg hadde 50-60 kbs (prøvde flere ganger). Jeg la også merke til at opplasting hadde riktig hastighet i forhold til det jeg betaler (Telenor Medium, 5mbs ned 500kbs opp, eller noe i den duren). Jeg ringte da Telenor, og de sendte en rapport til kara som skulle fikse det og skulle sende melding når de hadde fikset det. 2 dager senere fikk jeg melding om at det var fikset. Men nettet var like tregt. Ringte Telenor enda en gang, denne karen lurte på åssen modem jeg hadde. Jeg svarte at jeg hadde speedtouch 510i. Det var vist ikke kapabelt for min linje, så jeg ble tilsendt et nytt modem (zyxel 2602HWT) Han sendte også en rapport om at de skulle sjekke det. I dag har jeg fått modemet og melding om at det skal være fikset. Men overraskende nok er det like tregt. Ringte Telenor igjen, og det eneste de kunne gjøre var å sende en ny rapport. Jeg prøvde å forklare at jeg allerede har fått 2 meldinger om at det har blitt fikset, uten hell. Men han kunne ikke gjøre stort mere. Det VIRKER som om det er noe her hjemme som er galt, men har gått rundt å prøvd alt mulig, så jeg er sannelig ikke sikker. Derfor lurer jeg på om noen har noen tips/råd om hva jeg kan gjøre? (Ble kanskje litt tungvint å lese alt dette, men men) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Prøv med en annen PC mot routermodemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå