Gjest En som vil være ukjent Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 I de siste dagene har jeg blitt fullstendig lei av alt, alt irriterer meg!, er en gutt på 16 år, trur det kan være vanlig (pubertet) men nok om det.... Det føles som om et raseri vokser opp inni meg som snart vil sprenge!, ja er i tentamens uken og strever litt med det, men uansett! skulle ønske jeg følte meg mer fri Lenke til kommentar
ShadedVoid Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Tror jeg vet hvordan du har det. Jeg er selv 16 år og hadde stengt inne mye frustrasjon over lengre tid, jeg var lei alt blant annet skolen og lærere. Til slutt så ble jeg så forbanna at jeg tok fart og slo til klasseromsdøra. Endte med at jeg brakk lillefingeren men jeg følte meg MYE bedre etterpå. Jeg anbefaler ikke at du skal brekke lillefingeren din, men at du kan melde deg på boksing eller ett eller annet for å få ut litt aggresjon og frustrasjon. Ikke dumt det tror jeg. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Gå en tur i skogen og lytt til fulesangen Endret 23. april 2010 av Fiskebollebiff Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Gå en tur i skogen og lytt til fulesangen Bare må Fuglesangen* Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Gjer noko som gjer deg glad og får deg til å verdsetje dei små tinga i kvardagen. For meg er Carl Sagans Cosmos fantastisk å sjå på om eg føler meg litt nedfor. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Gå en tur i skogen og lytt til fulesangen Bare må Fuglesangen* Her nede i østfold sier man ful, ikke sånn oslo-fugl. Lenke til kommentar
koots Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Samme hva man sier, det skrives fugl, både på bokmål og nynorsk. Jeg kan finne på å si skæven og ælva, men det skrives skogen og elven. Tilbake til tema, det å få ut litt energi og koble av fra skole en stund (ett par timer) kan hjelpe. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg har hørt at å spise biff skal gjøre deg gladere, men det er bare rykter. Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Drit i alt og spill World of Warcraft. Lenke til kommentar
mantex Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) - Endret 30. april 2010 av mantex Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Altså har ikke WoW hjulpet deg per se. Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Eller vurder å reis med Interrail Det vil jeg. Pakke sekken, hoppe på et tog uten å vite hvor du enn måtte havne. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Du er mer fri enn 9x prosent av verden. Enjoy it. Lenke til kommentar
Gjest quoter42 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 "Hvis du gjør gode gjerningerfinn din glede i dette og gjør det flere ganger fordi oppsamlet glede gir lykke Hvis du gjør onde gjærninger ikke finn din glede i dette og ungå å gjør det flere ganger fordi oppsamlet ondskap gir ulykkelighet" -buddha Lenke til kommentar
norgi Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 JA er i samme situasjon. Jeg bruk å se på noe artig eller spille BF HARDT!! ^^ eller trene HARDT eller tar en sykkeltur, og det er sikkert mye bedre å sykkle hos deg en hos meg, siden det er bare en liten 24km lang vei til bygda og huse vårt ellers ingenting(det er også det som frustrere meg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå