Gå til innhold

Reklamasjon av dårlig DVD hos Gamestop?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har så klart rett til å bytte DVD'en, så lenge det ikke er din DVD spiller det er noe feil med. Har de ikke flere av den samme filmen inne, og du ikke finner noen annen du vil ha, så kan du få penger tilbake.

Dette er noe du normalt ikke behøver å spørre om på et forum, for jeg har aldri vært borte i en butikk som har nektet å bytte en defekt småvare som DVD'er og lignende.

Lenke til kommentar

Takker for svar.

Bor et stykke unna butikken, så jeg gidder ikke å dra dit for å bli nektet bytte. Opplevde at jeg ble nektet å levere inn et spill jeg hadde kjøpt som var defekt, de hadde nemlig slettet eller aldri registrert det.

er stort sett en fordel å kunne dokumentere kjøp når man skal reklamere, fryktelig dumt å bare stole på at selger husker deg/har infoen din lagret.
Lenke til kommentar

Da jeg handlet på GameStop for første gang, var jeg litt skeptisk med tanke på at alt ar brukt. Så jeg pratet med mannen i kassen, og han sa at dersom det var noe galt med varen, kunne jeg komme tilbake og bytte den dersom jeg hadde med kvittering. Men jeg tror man i så fall må bytte den innen en tidsfrist. Kanskje det var dette du gjorde kalt sist gang?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte et spill brukt, som hang seg hver gang jeg kom til en spesiell cutscene tidlig i spillet. Trengte ikke forklare noe som helst, bare beskrive fyren som sto i kassa dagen før (han var lett å huske for å si det sånn). Hadde ikke kvittering. Uten noe mere spm henta han et nytt innpakket i plast.

Lenke til kommentar

Da jeg handlet på GameStop for første gang, var jeg litt skeptisk med tanke på at alt ar brukt. Så jeg pratet med mannen i kassen, og han sa at dersom det var noe galt med varen, kunne jeg komme tilbake og bytte den dersom jeg hadde med kvittering. Men jeg tror man i så fall må bytte den innen en tidsfrist. Kanskje det var dette du gjorde kalt sist gang?

Tviler jeg sterkt på, da jeg kom dagen etterpå med det dagen etterpå.

Lenke til kommentar

Vet at de på min lokale gamestop er veldig greie på slike ting i det minste. Og som nevnt, gamestop har policy på at du får bytta tilbake brukte spill etc som viser seg å være defekt. (Sier seg selv at det er billigere å ha den policy'en å måtte spille igjennom hele spillet hver gang det tar i mot brukte spill...)

Lenke til kommentar

Nei, da har du misforstått, hadde med kvittering, men kjøpet var blitt slettet. Vet ikke helt hva som hadde skjedd.

Da ble du lurt rett og slett.

Og ja jeg forsto det slik at du ikke hadde bevis på kjøp da de avviste saken når de ikke hadde den registrert hos seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...