sn9ken Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 hei! jeg og ei venninne skal ha en liten film kveld og er på jakt etter noe som virkelig gir oss frysninger! noe virkelig skummle greier! Bli jo selvfølgelig en bra setting og med lys etc. Sett ganske mye film selv men liksom ikke så mye der ute som er no sånn virkelig skummelt. Noen som har et par gode forslag? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 REC vil nok skremme livskiten ut av dere begge. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) I stedet for å komme med masse mumbo jumbo, vil jeg anbefale følgende skrekkfilmer: The shining (skumlere skal du lete lenge etter for min del. ) Psycho The Texas Chainsawmassacre A nightmare on elm street Dawn of the dead Rec Edit: Typo Endret 23. april 2010 av Lexiboij 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 The ring filmene så det med noen venniner å kompiser vi lå opp på hverandre på slutten^^ Lenke til kommentar
sn9ken Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 rec har jeg ikke sett enda, men the ring var da ikke sååååå skummel... Psycho <--- greit at det er en bra film, men finnes da ikke skummel:P The Texas Chainsawmassacre <-- hvem verson:P er tullete alle sammen:P A nightmare on elm street<--- sammleboksen har jeg :D digger de, men ikke særlig skummelt. Dawn of the dead <--- heller ikke sett, men er det skummelt? er jo skummlere å sitte hjemme alene og se lysene mine slår seg selv på enn å se div filmer som de skal ha under kategorien skrekk.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 rec har jeg ikke sett enda Da tar du den. Den er mye skumlere enn The Ring. Lenke til kommentar
sn9ken Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 da skal den definitivt prøves:D takk for gode tips folk:) Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 REC vil nok skremme livskiten ut av dere begge. Jeg skriver så sinnsykt under på denne. Jeg er ikke en person som skremmes lett av film, men denne skremte livskiten ut av meg. De siste 15-20 minuttene her er bare helt rått. I stedet for å komme med masse mumbo jumbo, vil jeg anbefale følgende skrekkfilmer: The shining (skumlere skal du lete lenge etter for min del. ) Psycho The Texas Chainsawmassacre A nightmare on elm street Dawn of the dead Rec Ærlig talt, jeg er enig i at The Shining er en bra film, men skummel? Nah. Samme med A Nightmare On Elm Street, skjønner ikke hvorfor de filmene er så populære. Fant den ikke skummel i det hele tatt (har bare sett den første). Og Dawn of the Dead (1978) var nærmere en actionfilm enn en skrekkfilm for min del. Likte den forøvrig ikke i det hele tatt. Ellers vil jeg anbefale Ju-on (originalen til The Grudge). Creepy greier! Lenke til kommentar
Wise-Mobster91 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Du kan jo sjekke ut disse listene. Mye der som ikke er horror da dessverre. http://www.icheckmovies.com/list/horror/ og http://www.icheckmovies.com/movie/dracula/ Lenke til kommentar
sn9ken Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 er rec og quarantine samme film, evt samme type film?? quarantine var jo bare tåplig greit den hadde noen bra scener her og der.. men syntes da det ble litt dumt... Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Quarantine er en amerikansk remake av Rec. Den er veldig lik, men jeg fikk en mye bedre opplevelse av Rec. Lenke til kommentar
d0zin0X Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Rec 1 og Rec 2 er faktisk gode filmer, etter du ser nummer 2, ønsker du faen at det var en nummer 3 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 rec har jeg ikke sett enda Da tar du den. Den er mye skumlere enn The Ring. REC fins jo ikke skummel! Jeg trenger noe værre. Pøs på! Lenke til kommentar
Toset Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Anbefaler Pandorum, sci-fi skrekkfilm, veldig god og skremmende film Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Et par morsomme (sånne man ler av) skrekkfilmer: Død Snø, Fritt Vilt, The Ring, Amusement (var faktisk ikke så verst men det var noen morsomme scener med klovn osv.) Svart komedie: Severance (dritbra film!) Splatter: Saw filmene, Dawn of the Dead (nye), mest action men jeg synes den er bra, og best i "dead" serien Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Prøv også den japanske versjonen av The Grudge (originalen). Lenke til kommentar
GuitarMonster Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 For et par måneder tilbake så jeg en skrekkfilm som heter "Quarantine". Det er den skumleste filmen jeg har sett. Den er en re-make av den spanske filmen "REC". Jeg har "REC" på DVD, men jeg har ikke sett den enda Du har jo også "Paranormal Activity", men hvis du er skikkelig in to skrekkfilmer går jeg ut i fra at du har sett den. Den beste thrillerne jeg har sett heter "Disturbia" den er fet, den er medd Shia LaBeouf og Sarah Roemer Lenke til kommentar
Ibris Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Noen forslag til thrillere: When a stranger calls Orphan Case 39 Swimfan(ikke så veldig skummel, men en veldig god thriller) og til en skrekkfilm som ikke er nevnt: 1 ubesvart anrop(den japanske) Endret 19. august 2010 av Ibris Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Paranormal Activity The Fourth Kind Drag me to hell The Decent 1 & 2 (scary som F) Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Rec 1 og Rec 2 er faktisk gode filmer, etter du ser nummer 2, ønsker du faen at det var en nummer 3 2 stk Rec oppfølgere er in the workz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå