Prologue Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Endret 25. april 2010 av Prologue Lenke til kommentar
Thor_A Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Bildet har en fin dybdeskarphet og bra eksponert. Jeg kunne ønsket meg at broen hadde gått litt mer på skrå inn i bildet, men det er ikke alltid ønsker lar seg realisere. Det er noen ting som stikker opp av vannet, litt over midten, de trekker litt oppmerksomhet, og kan lett klones bort. Men jeg synes ikke bildet er a piece of crap, det hender det drøyer litt med svar på krtikken, men det kommer nok. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Et solid landskapsbilde! Det hadde kanskje vært mulig å gå litt lavere og fått mer med av brua, men det fungerer slik det er nå. Litt kjedelig lys da.. Lenke til kommentar
telealf Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Synes det er bra stemning i dette bildet, og teknisk ser det bra ut. Men jeg synes det mangler det lille ekstra. Kanskje kan komposijon endres noe vha utsnitt? Ved å kutte nede og t.v. kan broen utgjøre 2/3 i stedet for slik som nå å fylle ut 1/2 (om du forstår). Da får man også mer trykk på selve broa dersom den skal være hovedelement i bildet. Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 I utgangspunktet fint bilde, men det trenger noe mere. Hater å redigere andres bilder i miniformat, men muligens noe slikt ? Skarpet opp i lyskanalen, skåret litt skarpere og lagt litt mere farge på stenene i forgrunn. Ikke ta dette som negativ kritikk av ditt arbeid, det er du som er fotografen her, men bildet tåler litt bearbeiding for å bli litt bedre. /LL Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 Jeg prøvde å kutte mer av bildet, men da ble det bare 'vann og en bru' synes jeg. Liker det at steinene i forgrunnen 'skyver bildet frem' på en måte. Jeg hadde ikke tenkt å ha brua som hovedelement her, mer som et supplement av helhetsinntrykket folk kan gjøre seg. Det hadde sikkert vært mulig å gå enda lavere her og lyset er ikke spessiellt interessant som Ingardj påpekte. Ellers; takk for kommentarene. : ) Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 29. april 2010 Forfatter Del Skrevet 29. april 2010 I utgangspunktet fint bilde, men det trenger noe mere. Hater å redigere andres bilder i miniformat, men muligens noe slikt ? Skarpet opp i lyskanalen, skåret litt skarpere og lagt litt mere farge på stenene i forgrunn. Ikke ta dette som negativ kritikk av ditt arbeid, det er du som er fotografen her, men bildet tåler litt bearbeiding for å bli litt bedre. /LL Hei! Takk for tilbakemelding, det er kult! Ser at det kanskje fungerer bedre slik du har beskjært bildet. Legger også merke til at det tar seg bedre ut med mer farge på stenene i forgrunnen. Det er bra. Ellers synes jeg bildet 'skriker' litt for mye med de nye tillagte fargene fra stenene og utover. Noen andre som har innspill? Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det var litt mening med at de fine stenene i fremkant skal "skrike" litt mer enn i org. bildet. Dette er kun et forslag, så liker du det ikke så er det helt OK. Bilder er kunst, ikke nødvendigvisv 100 sannhet, slik jeg vil tolke det. /LL Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Enig i at bildet kan tåle noe mere etterarbeid, men jeg synes ikke eksempelet med oppskarping var helt bra. Det er for mye, noe som har resultert i skjemmende halo-effekt rundt alle objekter. Men smak og behag selvfølgelig. Endret 29. april 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 ^^ Ja, det ble forferdelig å se på! Fargene ble bedre.. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Siden eg så absolutt kjenner igjenn brua, så tipser eg litt om denne nystarta gruppa på Flickr: http://www.flickr.com/groups/giske/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå