Pondus42 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Mac + Lightroom. Digitalt fotoalbum på webside. Bilder på en harddisk har liten glede for andre enn eieren. Derfor holder jeg på å opprette en egen nettside med bare fotoalbum Har en kompis som er god på Joomla og han lager en side for meg. Men når jeg forteller at jeg kjører Mac OSX og ønsker å bruke Lightroom sin Web-modul til å laste opp bildene med .... så blir han usikker. Ukjent mark. Jeg søker og finner Slideshowpro for Lightroom plugin til Joomla - så da ordner det seg vel. Men.. det er jo alltid noen som har gjort dette før. Det er jo derfor har vi slike forum som dette, med mulighet til å hjelpe hverandre. Og det jeg ønsker er jo slett ikke sikkert er den beste løsningen for meg heller.. Så da spør jeg her; - Hva gjør du med dine bilder opp mot egen nettside ? - Hvilken albumgenerator velger du å bruke ? - Hvordan beskytter du dine bilder med vannmerke ? - Noen gode råd du vil gi ? - Vil lage en nettside med 40-50 menylinker hvor hver link skal vise til et album. Har du kommet over gode eksempler på slike sider ? Takk - og en riktig god helg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå