4588pkdkrikue5c Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Hei! Eg driv i desse dager på med eit spennande prosjekt på nett. Med ein del erfaring innen PHP, og ikkje så veldig mykje Javascript tenkte eg det kunne vere interessant å lage ein nettstad kor brukerane kan lage eit tankekart. Beint fram tenkjer eg at det då vil vere enklast å nytte XML (då kvart punkt kan vere ein egen node med underpunkter). Kva tykkjer dei om det? Vil det vere betre å nytte SQL? Eventuelt ein kombinasjon kor SQL printer ut til kvart element? Så kjem med til klientdelen. Eg vil at brukaren skal kunne klikke for å lage ein ny boks og kunne skrive tittel. Det vil ikkje vere særleg elegant om ein må oppdatere kvar einaste gong, så noko javascript må eg vell innom her då. Same med moglegheita for å flytte elementene rundt, har ikkje JQuery noko tilegg for nettopp det? Tilslutt; har dei nokon tankar om dette? Det er vel ikkje eit umogleg prosjekt? Ser det finnes tilsvarande sider på nettet, men eg vil lage min eigen. Resten av konseptet har eg plan på, og vil helst ikkje sei så mykje om før eg søkjer kritikk! Redigert: Les no litt om JS-mindmap.. Endret 23. april 2010 av steffenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå