[email protected] Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hey. Jeg har CD versjonen av BF og kjøpte meg data for 2 dager siden . tenkte jeg skulle prøve den ut og da jeg prøver å innstallere kommer jeg til copying new files og der henger den seg opp. Og ja jeg har system nok i massevis. Takker for alle tilbakemeldinger . Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hei, er det instalasionen som henger seg eller pc-en som freeze? Snakke vi om det orginale BF? Kan du skrive vilket OS du bruke? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Hei, er det instalasionen som henger seg eller pc-en som freeze? Snakke vi om det orginale BF? Kan du skrive vilket OS du bruke? Hey. Jeg har bad company 2, og det fungerte greit på gamle dataen, men det var en del lagg, så kjøpte ny data som kunne holde en stund. Den henger seg opp under install, og det er ikke det at selve dataen fryser, men heller at installen ikke gjør noe og blir stuck når den kommer ti, copying new files, prøvde igjen idag og akkurat det samme skjedde. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hei, er det instalasionen som henger seg eller pc-en som freeze? Snakke vi om det orginale BF? Kan du skrive vilket OS du bruke? Hey. Jeg har bad company 2, og det fungerte greit på gamle dataen, men det var en del lagg, så kjøpte ny data som kunne holde en stund. Den henger seg opp under install, og det er ikke det at selve dataen fryser, men heller at installen ikke gjør noe og blir stuck når den kommer ti, copying new files, prøvde igjen idag og akkurat det samme skjedde. Hva om du høyreklikker på setup fila, så kjører den som administrator? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Hei, er det instalasionen som henger seg eller pc-en som freeze? Snakke vi om det orginale BF? Kan du skrive vilket OS du bruke? Hey. Jeg har bad company 2, og det fungerte greit på gamle dataen, men det var en del lagg, så kjøpte ny data som kunne holde en stund. Den henger seg opp under install, og det er ikke det at selve dataen fryser, men heller at installen ikke gjør noe og blir stuck når den kommer ti, copying new files, prøvde igjen idag og akkurat det samme skjedde. Hva om du høyreklikker på setup fila, så kjører den som administrator? Har windows 7, det er ikke en mulighet Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Kan det kanskje være noe med CD driven din? Ellers kan du klage til butikken som solgte deg spillet. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Jeg fiksa det faktisk nå, måtte ringe til EA og få til å forklare meg hva som var feil. Men takk for alle innlegg . Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hva var løsningen da? Kan være fint for andre som får samme problemet, så kan de bruke søkefunksjonen og finne løsningen din Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Hva var løsningen da? Kan være fint for andre som får samme problemet, så kan de bruke søkefunksjonen og finne løsningen din Jeg måtte gå inn på programfilene og endre noe greier, husker ikke helt desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå