Emomilol Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg bruker en selvvariet versjon av Starting Strength: A: Squat 5x3 Bench press 5x3 Deadlift 5x1 PU/CH MAKSx3 B: Squat 5x3 Press 5x3 Barbell Rows 5x3 Back extensions 10x3 Men jeg liker veldig godt dips. Er du mulig å putte dips inn her en plass? Jeg kan enten putte dips inn i B-økten, som betyr at jeg gjør brystøvelser tre ganger i uken. Vil dette gå bra? Eller jeg kan alternere mellom benkpress og dips i A-økten, som betyr at det periodevis går én uke uten at jeg benkpresser. Vil dette virke negativt på teknikken/fremgangen? Nå er programmet veldig bra som det er, men dips er jo så gøy. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Du kan godt trene en muskel 3 ganger en uke, men bør da begrense øktene på denne muskelen uken etter til 2. For lite hvile er ikke bra. Alternativt ha en veldig lett økt annenhver uke som f.eks 10x10 i benk. Lenke til kommentar
gommle Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Stronglifts, som baserer seg på Starting Strength, har dips på samme dag som benk. Eksempeløkt: Knebøy Benk Power Cleans Dips Mageøvelse Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Gjer programmet sånn som det skal vere, du har vel ingen grunn til å bytte om? Viss du bytter om, køyr dips den dagen du har benk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå