Sitrux Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 http://smartguy.dk/fashion/VisVare.asp?ID=36911&mid=0 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Liker den ikke... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Syns heller ikke noe særlig om den. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Hvorfor betale så mye for en helt dønn vanlig skjorte? Du finner tusenvis av slike på frelsesarmeen. Det der er så jævla godt eksempel på hvordan moteindustrien lurer folk trill rundt. De selger poteter til prisen av gull. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Hvis ingen hadde kjøpt noe nytt ville det ikke vært noe å kjøpe fra frelsesarmeen Endret 23. april 2010 av fkm Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Den var jævlig fuck mann Jeg var i butikken og skulle ha meg noen slim fit skjorter. Spurte damen i butikken, og hun gikk og fant noen. Hun presenterte dem og sa "her er slim fittene", og rødmet ved ett da hun skjønte hva hun hadde sagt Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Den var jævlig fuck mann WTF?? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Hvis ingen hadde kjøpt noe nytt ville det ikke vært noe å kjøpe fra frelsesarmeen Vel okay, kanskje et dårlig eksempel. Men sånn skjorter har vært lagd i over hundre år og koster relativt lite å produsere. Det er ingen grunn til at den skal koste over 750 kroner. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Den var jævlig fuck mann Unnskyld? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Synes den var fet jeg, men de kunne droppet logoen da. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 (endret) For guds skyld, ikke bestill derfra. Kjøpte en jakke og et par sko, kostet meg 800ognoe bare i toll. Som jeg måtte betale som postoppkrav, men hade betalt via kort fra før av. Bare tull fra den nettbutikken. Finn en annen er mitt tips. Finn en annen skjorte også btw Endret 24. april 2010 av Watchmen Lenke til kommentar
geil Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Det har ingen verdens ting med nettbutikken å gjøre. Naturligvis på du betale toll og MVA, og når pakken fraktes med Posten betaler du det de har lagt ut for deg når du henter pakken. Andre speditører sender en regning i posten noen uker senere. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå