zOu|_ Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Hei, fikk min nye SEM t610 i dag, men lurer på en ting, jeg trenger et enkelt program for å overføre bildene fra telefonen inn på PC via blåtann. Noen som har noe å anbefale? Jeg har prøvd det programmet som følte med på CD fra SEM, men den bugga bare på pc`en og sa at den ikke fant noen t68 faktisk...(?) Mvh c.søbstad Lenke til kommentar
JZA Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Fra norsk leverandør ell kjøpt den over kjølen ? Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Håper du ikke er så dum å prøver å gjøre dette uten bluetooth adapter Lenke til kommentar
mag86 Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Du har ikke glemt å stille inn på programmet at det er en t610 du har? Lenke til kommentar
zOu|_ Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2003 Har en sånn bluetooth adapter fra Biilionton... Lurer fært på om det er den som bugger, kjøpte den samtidig som telefonen. Det rare er at den må innstalleres på nytt hver gang jeg setter den inn i usb porten... Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 sikker på at du har AKTIVERT BT på T610en da?? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Når jeg bruker mitt MSI adapter får jeg muligheten til å gå inn under "My BlueTooth Device". Der finner jeg "OBEX File Transfer". Når jeg åpner denne kommer jeg rett inn i telefonens filsystem, og får tilgang til tre mapper; Lyder, Bilder og Layout. Bare å klikke seg inn i bilder mappa og sjekke ut for meg. -KJ Lenke til kommentar
iCar Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Når jeg bruker mitt MSI adapter får jeg muligheten til å gå inn under "My BlueTooth Device". Der finner jeg "OBEX File Transfer". Når jeg åpner denne kommer jeg rett inn i telefonens filsystem, og får tilgang til tre mapper; Lyder, Bilder og Layout. Bare å klikke seg inn i bilder mappa og sjekke ut for meg. -KJ Ja samma her, har også adapter fra msi, funker som en drøm det:P Lenke til kommentar
zOu|_ Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 wohoo! det var bare jeg som hadde klebba til driverne til den bluetooth dingsen:) Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Hvordan funker dette bluetooth greierne på Msi sine hovedkort? Er det bare plug & play når driverne er inne på de? eller må en ha noe annet dingleri? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 ja da, det var det med min sandberg bluetooth. Pulg&play Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 MSI bluetooth adaptere er best... Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Synes min er bedre jeg MSI er stor og suger.... Lenke til kommentar
OeO Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 msi har bedre dekning, + at hvis du har stasjonær, hva har d å si? vanskligere å miste... + veldig mye billigere Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Oversikt Produktbeskrivelse MSI MS-6968 - nettverksadapter Enhetstype Nettverksadapter Grensesnittype USB Datakjedeprotokoll Bluetooth Dataoverføringshastighet 723 kbps Båndbredde 2.4 GHz Tilpassede standarder Bluetooth 1.1 Systemkrav Microsoft Windows 98/ME, Microsoft Windows 2000 / XP Spesifikasjon << Skjul spesifikasjon Generelt Enhetstype Nettverksadapter Grensesnittype USB Nettverkstilknytning Overføringsteknologi Trådløs Datakjedeprotokoll Bluetooth Spredespektrummetode FHSS Dataoverføringshastighet 723 kbps Linjekodingsformat GFSK Båndbredde 2.4 GHz Maks. rekkevidde i åpent område 200 m Antenne Ekstern Statusindikatorer Linjeaktivitet, strøm Tilpassede standarder Bluetooth 1.1 Utvidelse / konnektivitet Expansion Slots Total (Free) 1 Provided Interfaces 1 x nettverk - Bluetooth Diverse Tilpassede standarder CE Programvare / Systemkrav OS påkrevd Microsoft Windows 98/ME, Microsoft Windows 2000 / XP Miljøparametere Min. driftstemperatur -20 °C Maks. Driftstemperatur 100 °C Oversikt Produktbeskrivelse EMagic BT 2000 - nettverksadapter Enhetstype Nettverksadapter Produktformfaktor Ekstern Grensesnittype USB Datakjedeprotokoll Bluetooth Dataoverføringshastighet 723 kbps Båndbredde 2.4 GHz Tilpassede standarder Bluetooth 1.1 Systemkrav Microsoft Windows 98 Second Edition / Windows ME, Microsoft Windows 2000 / XP Spesifikasjon << Skjul spesifikasjon Generelt Enhetstype Nettverksadapter Produktformfaktor Ekstern Grensesnittype USB Nettverkstilknytning Overføringsteknologi Trådløs Datakjedeprotokoll Bluetooth Dataoverføringshastighet 723 kbps Linjekodingsformat GFSK Båndbredde 2.4 GHz Maks. rekkevidde i åpent område 25 m Antenne Integrert Statusindikatorer Linjeaktivitet Tilpassede standarder Bluetooth 1.1 Utvidelse / konnektivitet Provided Interfaces 1 x nettverk - Bluetooth Koblinger 1 x USB - 4 pin USB Type A Programvare / Systemkrav Inkludert programvare Drivers & Utilities OS påkrevd Microsoft Windows 98 Second Edition / Windows ME, Microsoft Windows 2000 / XP den eneste store forskjellen er at den MSI dekker MYE større område...men hva r vitsen, du sitter ikke ute i hagen og tukler med pcen(ok da, det er dg så KANSKJE da) Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Med audio gateway som støttes av MSI'en (sikkert den andre og) Så kan du sende pc lyden (og mic'en) til telefonen via BT!! Ligge i hagen med headsett og høre på mp3 samlingen Det er faktisk bra lydkvalitet også. Går også andre veien forresten hvis du vil bruke PC en som "headset" eller hvorfor ikke voice chat på msn Lenke til kommentar
OeO Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 kjære bassmania, blåtann må ikke nødvendigvis bare brukes til mobil. finnes andre produkter som har blåtann, og flere kommer. Da kan det være greit å ha bedre rekkevidde, til en billigere pris. som sagt, størrelsen har ikke mye å si når den bare skal ligge bak en pult el. Hvis man har bærbar, seff er det bra med liten, men hvis man skal bruke den på en stasjonær er det klart bedre med msi sin. Lenke til kommentar
wasabi Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Med audio gateway som støttes av MSI'en (sikkert den andre og) Så kan du sende pc lyden (og mic'en) til telefonen via BT!! Ligge i hagen med headsett og høre på mp3 samlingen Det er faktisk bra lydkvalitet også. Går også andre veien forresten hvis du vil bruke PC en som "headset" eller hvorfor ikke voice chat på msn Hei. Kjøpte en Bluetooth USB-dongle fra MSI med 20 meters rekkevidde, men får ikke audio-gateway til å fungere med telefonen. Noen som veit hva det kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå