TheFighter94 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Etter en stund med dette programet her: Dag 1: Bryst, triceps, skuldre BRYST Benkpress Dips SKULDRE Skulderpress Sidehev TRICEPS Smalbenk BEIN Knebøy Utfall _______________________ Dag 2: Rygg, biceps, mage RYGG Markløft Stangroing BICEPS Stangcurl MAGE Planken ____________________ Dag 3 Bryst, triceps, skuldre BRYST Benkpress Dips SKULDRE Skulderpress Sidehev TRICEPS Smalbenk BEIN Knebøy Utfall Så har jeg hatt en ganske god fremgang. Men det jeg lurer på er om det finst noen gode 5dagers treningsprogram der ute? Ikke noe gale med det programet jeg trener med nå, men rett og slett fordi det er så sykt gøy å trene Lenke til kommentar
Knife Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Du kan jo splitte opp treningene ennå mer. Dag1: Bryst (+litt bein) Dag2: Rygg Dag3: Bryst Dag4: Rygg Dag5: Bein Med det treningsprogramet du har nå fokuserer du mer på overkropp enn underkropp/rygg, noe som gjør at kroppen blir ubalanset. Og ubelanset er noe du ikke vil ha. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Så du mener jeg burde ha markløft to ganger i uken? Om det er mulig hadde jo det vært supert men det blir kanskje litt mye? Dag1: Bryst, Triceps og Bein Benkpress Dips Skråbenk Smalbenk Skråbenk Dag2: Rygg og Biceps Markløft Stangroing Bicepscurl Dag3:Bryst,Triceps og Bein Benkpress Dips Skråbenk Smalbenk Dag4: Rygg og Biceps Markløft Stangroing Bicepscurl Dag5:Bein og mage Knebøy Utfall Planke Noe sånt? Endret 23. april 2010 av TheFighter94 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Dag1: Bryst, Triceps og Bein Knebøy Benkpress Dips Dag2: Rygg og Biceps Markløft Stangroing Bicepscurl Dag3:Bryst,Triceps og Bein Benkpress Dips Dag4: Rygg og Biceps Stangroing Bicepscurl 'flere rygg øvelser? Dag5:Bein og mage Knebøy Utfall Planke Bare legg til isjoalsjon øvelser der det trenges og du kan legge til milltær press en eller annen bryst dag. Du kan også se hvordan markløft fungerer 2x i uken, men hvis du blir overtrent, ja da vet du hva du skal gjøre. Endret 23. april 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå