Dofty Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hei. Er det mulig og bruke SpendOn kort på nettbutikken Elkjøp.no? Dama på Narvesen sa nei, men SpendOn.no sier noe annet. Noen som har prøvd som kan bekrefte om det funker eller ei? Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hei. Er det mulig og bruke SpendOn kort på nettbutikken Elkjøp.no? Dama på Narvesen sa nei, men SpendOn.no sier noe annet. Noen som har prøvd som kan bekrefte om det funker eller ei? Det skal skikkert funke. Jeg har kjøpt mange ting fra forskjellige nettbutikk i utlandet f.eks dealextreme, play, etc.. med SpendOn. Det er forresten et VISA kort Så jeg ser ikke grunnen til at det ikke skal funke. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Vet ikke jeg. Må skrive fullt personnummer og navn på eieren av kortet i de fleste norske nettbutikker. Akkurat der tviler jeg på om dette vil funke. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 personnummer har jeg aldri blitt spurt om av en nettbutikk o.O men ligger et lite brev med spendon kortet hvordan det gjøres. om jeg ikke husker helt feil bruker du kortinfon normalt så spend on som navn Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Nei, men på de litt sikre nettbutikkene så må man gi ut den infoen. Men er ikke værre enn at jeg bruker kortet på noe annet f.eks Steam eller DealExtreme hvis det ikke fungerer, så jeg kjøper nok et kort imorgen. Takk for hjelpen i hvert fall! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 de litt sikre som f.eks? kjøpt alt fra himmel og jord på nettet og aldri blitt spurt om, personnummer er heller ikke godkjent måte og bekrefte identitet på i norge. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Aner ikke jeg, men når jeg prøvde å bestille noe på Elkjøp.no med mutterns VISA så trengte jeg personnummeret hennes. Funket ikke og derfor trenger jeg SpendOn kort. Ble redirecta til PayEx. Endret 23. april 2010 av Dofty Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Aldri i livet om Elkjøp har spurt deg om fødselsnummeret ditt (11 siffer, personnummer er kun de siste tallene). Du har nok havnet i ett grått vindu hvor du må logge deg inn med fødselsnummeret ditt for å så skrive inn passordet ditt og en generert kode fra kodebrikken din. Altså betalingvinduet til BankID som sikrer en trygg betaling... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Man må vel også oppgi personnummer ved bestilling av mobiltelefon med abonnement. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hva er folks erfaring med SpendOn på utenlanske sider? funker det altid? Hadde vært veldig greit og slippe og oppgi kortnummer på diverse halvrisky utenlanske nettshops Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Aner ikke jeg, men når jeg prøvde å bestille noe på Elkjøp.no med mutterns VISA så trengte jeg personnummeret hennes. Funket ikke og derfor trenger jeg SpendOn kort. Ble redirecta til PayEx. vel siden du ga din mors person nr til en nett side og det ikke funket, så er det bare spørsmål om tid før ho blir scamet Lenke til kommentar
cakefun Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 har brukt spend on kort for flere tusen i utenlandske butikker på nettet de går an og bruke alle plasser som tar visa bruksanvisning følger m kort hvordan du skal gjøre der du må oppgi kortholders navn etc spend on kort er en kjempeflott ting for de som ikke har kredittkort Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Hei, så jeg kjøpte nylig en spendon gavekort og jeg skulle bruken på nettet, men jeg har ingen Zip/Postal code så ossen skal jeg liksom kjøpe ting på nettet uten det?????? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hei, så jeg kjøpte nylig en spendon gavekort og jeg skulle bruken på nettet, men jeg har ingen Zip/Postal code så ossen skal jeg liksom kjøpe ting på nettet uten det?????? Har du ikke postnummer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå