Gå til innhold

Leter etter STOR ryggsekk til mye utstyr (laptop, kamera, objektiver, skolebøker, etc). Forslag? Anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Jeg studerer for tiden fotografi på universitetsnivå, og er på utkikk etter en solid ryggsekk som tillater meg å ha med "alt" på skolen (eller der det viser seg nødvendig).

Laptop'en min er en Asus N61JQ 16" med dimensjoner 38.4 x 26.5 x 2.8 cm, i tillegg har jeg ett Canon 30D hus, 3 objektiv (50mm Canon, 17-40mm Canon, 70-200mm Sigma). I tillegg til dette så har jeg behov for opptil 2 notatblokker og 2 forholdsvis tjukke teoribøker, samt ekstrautstyr som blitz (430EX), remote control, etc. For ikke å nevne stativet mitt... Samt at jeg mest sannsynlig snart går til innkjøp av 5D Mark II (og muligens enda ett objektiv), og gjerne vil ha plass til begge husene.

Sekken bør helst ikke være sjokkefull etter alt dette så man får plass til ymse småting (pass, fly/buss bill, muligens en pocketbok og kanskje en t-skjorte) når man er ute og reiser.

Bærekomfort er viktig!

Hvis noen kan anbefale en ryggsekk som fyller alle disse kravene, så hadde det vært supert. Setter ingen nedre grense for pris, men dess billigere dess bedre - så lenge kvaliteten er akseptabel.

Takker... :)

Endret av oslofreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...