Gå til innhold

Celeron 1.2GHZ (512SD-ram) + Firewire + DV overføring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle gå veldig bra! Jeg har kjørt Studio 7 på en PIII 450Mhz, 128mb 100Mhz SDram og winXP. Det gikk greit.

MVH Øyvind

Definer greit. Håper virkelig ikke det var store filmklipp du drev med? Må jo ha tatt en evighet å rendre det. Hehe, uansett beviser det at man ikke må ha det råeste av det råeste for å få jobben gjort. Sett på maskina før du drar på sommerferie, og den er klar når du kommer tilbake. :wink:

Lenke til kommentar

Å rendre X tid film tar ca 3X tid med en 450MHz maskinen.

Med en p4 2.4GHz tar det ca 1 til 1.5X tid, så jeg må vente der også.

Jeg går og gjør noe annet mens maskinen rendrer. Da er maskinen ferdig når jeg er tilbake, uansett om det tar 30 min eller 80 min!

Rendring tar tid uansett.

Jeg sitter ikke her og sier at det er kult å bruke gammel maskin. Men det er lite vits å bruke masse penger på oppgradere pcen bare for at rendringen skal gå fortere med de to jule og 17mai filmene, som lages av og til.

MVH Øyvind

Lenke til kommentar
Å rendre X tid film tar ca 3X tid med en 450MHz maskinen.

Med en p4 2.4GHz tar det ca 1 til 1.5X tid, så jeg må vente der også.

Jeg går og gjør noe annet mens maskinen rendrer. Da er maskinen ferdig når jeg er tilbake, uansett om det tar 30 min eller 80 min!

Rendring tar tid uansett.

Jeg sitter ikke her og sier at det er kult å bruke gammel maskin. Men det er lite vits å bruke masse penger på oppgradere pcen bare for at rendringen skal gå fortere med de to jule og 17mai filmene, som lages av og til.

MVH Øyvind

Helt enig................... :wink:

Lenke til kommentar
Jepp! Kordan visste du? Aptivaen har nå fått AMD prosessor, nytt hovedkort, 120WDJB. Strømforsyningen sliter litt i de værste svingene! LOL

MVH Øyvind

Hadde akkuratt de samme komponentene som min gamle IBM Aptiva, så jeg hadde det bare på følelsen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...