d4fF Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hei. Jeg har et Sapphire Radeon HD 5870 (stock) som jeg gjerne vil bytte vifte på. Noen som har noen gode tips? Jeg foretrekker en vifte som lager mindre lyd. Selve kjølingen er ikke så nøye da jeg ikke er noen overklokker (har overklokka littegrann via Overdrive, men temperaturene har ikke gått opp noe særlig). Noen som har testa denne? Mistenker den for å være ganske god på bedre temperaturer dog.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Bør funke bra. ACs kjølere til 4870x2 var hvertfall blandt de aller beste Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Tror jeg skal skaffe meg den der... Har ett spørsmål ang. installering forresten. Sjekk manual. Helt øverst seksjon 2 er det et bildet der det blir brukt en "eraser". Er dette det jeg tror det er? Nemlig et viskelær? lol... Har aldri installert en GPU-kjøler før.. men det der hørtes merkelig ut :-D Endret 23. april 2010 av d4fF Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Ja, det er nok det. Ikke viktig egentlig - poenget er å få vekk gammel kjølepasta. Om du bruker papir eller noe annet, så er ikke det farlig. Du ser det er på minnet og andre chips, som tåler litt mindre enn en kjerne med IHS. Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 Ja, det er nok det. Ikke viktig egentlig - poenget er å få vekk gammel kjølepasta. Om du bruker papir eller noe annet, så er ikke det farlig. Du ser det er på minnet og andre chips, som tåler litt mindre enn en kjerne med IHS. Ok.. takk for svar. Så det er bare for å fjerne gammel pasta. Det har jeg nå gjort mange ganger før... Får være litt mer forsiktig enn jeg pleier... Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå