Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

DIR-655 wireless bridging

Gjest Slettet-lQle7N2M

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lQle7N2M

Jeg skal snart flytte til en ny leilighet, og utleieren har et Wi-fi som jeg får koble meg opp mot.

Og jeg lurer på om det er mulig å bruke min D-Link DIR-655, til å fungere som en wireless bridge. Altså at min DIR-655 router kobler seg til utleierens Wi-fi, og både forsterker det trådløse signaler og gjør det mulig for meg å også koble meg til min DIR-655 router med kabel og få internett tilgav over utleierens Wi-FI.

Hvis detter ikke er mulig med DIR-655 routeren alene, er det noe jeg kan kjøpe som vil fungere slik jeg beskriver?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aksesspunkt er det samme som trådløsdelen i en router.

Noen av de støtter klientmodus eller WDS, men ikke DIR-655.

Alle routere med DD-WRT støtter klientmodus. Man kan også finne ferdige løsninger https://prisguiden.no/produkt/17437

PS: Det var WDS på firmware 1.00 for DIR-655, men nå er den fjernet.

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Den Buffalo AirStation G54 Ethernet Converter, som du linker til. Er det en helt egen router, eller er det noe jeg kan plugge min DIR-655 in og og slik fa koblet den til utleierens Wi-fi?

Er det noe som helst jeg kan kjope som lar meg koble min DIR-655 til utleierens Wi-fi tradlost?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Tror jeg gar for en Ethernet Conveter da, jeg ser det er en del forskjellige pa Komplett.

Vil et slik oppsett ha mye a si pa latency? Jeg gamer en god del, sa jeg vil helst unga en for hoy latency.

Har sett pa 3 Ethernet Convetere pa komplett:

ZyXEL G-570S 108Mb SUPER G 802.11g

Linksys Wireless-N Ethernet Bridge

Cisco SB Wireless-G Access Point

Noen som har noen formeninger om hvem av disse som hadde vert best til mitt bruk, spesielt med tanke pa lav latency og gaming?

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...