Stinee Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Jeg var i byen i dag og kjøpte meg en BH på H&M, og da jeg kom hjem og skulle prøve den oppdaget jeg at alarmen fortsatt satt på. Hvordan fjerner jeg denne? Jeg kan reise ned til byen igjen, for jeg har fortsatt kviteringen, men hadde spart meg for mye tid og stress om dere har noen ideer om hvordan denne kan fjernes! Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Ville nok gått tilbake til butikken først som sist. Sparer mye grubling på det. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Kommer an på hvilken type alarm det er. Mange alarmer er konstruert slik at man må ødelegge plagget for å få den av, andre igjen kan man fjerne med avbiter. Dra heller tilbake til butikken du, så slipper du å potensielt ødelegge et nytt plagg Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 Sjansen for at den inneholder en fargeampull er også tilstede. Du bør nok ta den med til butikken. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. april 2010 Rapporter Del Skrevet 27. april 2010 Sjansen for at den inneholder en fargeampull er også tilstede. Du bør nok ta den med til butikken. Tviler på det er det på en BH fra HM. Det eneste som funker er vel sykt sterke magnet, men dette er nok ikke bare bare å få tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå