nikalassen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hei Jeg har et problem med internettet for ps3en min. Den viser at jeg har nat type 3. Jeg spiller mw2 hvor det står: Nat type: Strict dette gjør slikk at jeg ikke kommer innpå med venner. Jeg lurer på hva jeg kan gjøre for å få nat type 2. Hadde vert fint om noen kunne svare så kjapt som mulig^^ Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Det enkleste er å bruke UPNP for PS3 og router. Hvordan er oppkoblingen din? Modem----router---PS3? Routermodem---PS3? Lenke til kommentar
nikalassen Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Har trådløst nett, kordan får jeg upnp på?? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 UPNP aktiverer du i router og PS3. Kjør test av nettforbindelsen i PS3, så får du status på UPNP. Grunnen til at jeg spurte om oppsettet ditt, er at man kan ha routermodem med brannmur før evt trådløsrouter med brannmur. Man må vite hvordan oppsettet er før man kan fortelle hvordan det skal løses på en sikker måte. At du skriver at det er trådløsnett, hjelper ikke noe på å løse problemet med sperrede porter. Lenke til kommentar
nikalassen Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 UPNP aktiverer du i router og PS3. Kjør test av nettforbindelsen i PS3, så får du status på UPNP. Grunnen til at jeg spurte om oppsettet ditt, er at man kan ha routermodem med brannmur før evt trådløsrouter med brannmur. Man må vite hvordan oppsettet er før man kan fortelle hvordan det skal løses på en sikker måte. At du skriver at det er trådløsnett, hjelper ikke noe på å løse problemet med sperrede porter. Jeg skrev inn ip adressen til routweren og gikk inn på nettsiden der står det at upnp er aktivert, ps3 testen sier det er ikke upnp aktivert ;)hva mener du med oppsett jeg forstår ikke helt hva du mener Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Logg inn på PS3 og aktiver UPNP for PS3 om det ikke er gjort. Routeren din med UPNP aktivert høres ut til å være riktig innstilt. Oppsettet ditt består av PS3 ---> Router ---> ???? Modem? Spørsmålet er hva du har av tilkoblede enheter. Har du f.eks et routermodem og så en router, så hjelper det ikke bare å åpne porter i routeren. For et routermodem har også en blokkering av porter. Lenke til kommentar
nikalassen Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Logg inn på PS3 og aktiver UPNP for PS3 om det ikke er gjort. Routeren din med UPNP aktivert høres ut til å være riktig innstilt. Oppsettet ditt består av PS3 ---> Router ---> ???? Modem? Spørsmålet er hva du har av tilkoblede enheter. Har du f.eks et routermodem og så en router, så hjelper det ikke bare å åpne porter i routeren. For et routermodem har også en blokkering av porter. Jeg aktiverte upnp på ps3 en og tok en test, Upnp er ikke tilgjengelig. Det jeg vet om nettet er at jeg har en router som sender trådløs nett, den er koblet til en stasjonær pc, tror det er 4 andre enheter som bruker nettet. har hørt om som heter port forwarding hva er det kan dette hjelpe?? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hvordan får du inn internett? Lenke til kommentar
nikalassen Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Ps3 en er en av de fire enhetene som bruker trådløst nett Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg har skjønt at du har trådløsnett nå. Se hva jeg spør om i mitt første svar. Hvis du ikke klarer å svare på det, så må du få noen til å hjelpe deg. Lenke til kommentar
anordne Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 har du et modem (en boks) før router. Det må du må forklare. Eller går kabelen ifra veggen og rett i router? Lenke til kommentar
nikalassen Skrevet 28. april 2010 Forfatter Del Skrevet 28. april 2010 Jeg fant løsningen lagde ett sett med porter som jeg fant ved hjelp av en venn så nå har jeg nat type moderat Lenke til kommentar
jaros Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) jeg har også det problemet kan dere hjelpe meg jeg har en ThomsonF47E43 fra Nextgentel hjelp meg pliiiiiiiiis Endret 18. oktober 2012 av jaros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå