Bas04 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Heihei! Mulig dette er på helt feil kategori, men jeg prøver allikevel. Jeg skal jobbe litt som frilanser for en lokalavis, i ungdomsseksjonen. Derfor spør jeg; hvilke "ungdomssaker" mener du det hadde vært interessant å lest mer om? Det bør helst være enkelt å forstå, fengende og f. eks noe man kan kjenne seg igjen i. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Blir jo å skrive relevante artikler, som både unge og gamle får lyst å lese. Feks er ungdom og fyll et tema som aldri blir gammelt. Lenke til kommentar
Bas04 Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Vel. Det skjønner jeg jo. Men akkurat ungdom og fyll synes jeg er et emne som er ihjelskrevet, så det blir ikke så veldig friskt og spennende... Du er ungdom. Hva ville du ment var spennende å lese om? Hvilke emner interesserer deg? Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Sjekk ut tipsene han her har fått https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1222622 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå