MatseMats Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Ok, så tingen er: Jeg tror jeg har mista min lille 3G penn. Hvordan i heite skal jeg få tak i en ny en?, hørte fra han duden jeg kjøpte det av at det er virkelig DEN lille dingsen som koster, men vil absolutt ikke kjøpe en ny en, for det tror jeg at jeg ikke har råd til for tiden (skal jo få meg stipend til etter sommeren, å prøver å skaffe meg jobb som bare F!) Sim Kortet er det jo bare å få en ny av i posten, som da også blir levert med en ny kode tror jeg også (gratis) men hjelper lite når jeg ikke har den 3G pennen. Jeg er nesten villig til å gjøre alt, siden jeg ikke kommer til å overleve pining som er et resultat av å ikke få lov til å være hjemme i ferien de 4 ukene (en måned) å dette er faktisk da den 14 året på rad jeg skal til det samme kjedelige isolerte hølet. Halp HALP!!! takker for alle answers!!! Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Det er eit modem, ikkje ein minnepenn. Har du fått den av leverandøren du har abonnementet hjå (Telenor/NetCom/andre)? Ring og spør kva det kostar å få erstatta den - du er ikkje den første som har mista dette. Du kan òg kjøpe eit nytt modem frå ein butikk, t.d. Dustinhome eller Komplett. Prisane ser ut til å starte på rundt 750 kr. Som eit siste alternativ kan du putte SIM-kortet i ein mobiltelefon du har til overs, og slik koble deg til nettet. Det er ofte litt meir knotete, og er du uheldig og telefonen du brukar bare har GPRS, går det ikkje så kjapt. Men det er kanskje det billigaste alternativet, om du eller nokon du kjenner har ein gamal telefon til overs. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 23. april 2010 Forfatter Del Skrevet 23. april 2010 Det er eit modem, ikkje ein minnepenn. Har du fått den av leverandøren du har abonnementet hjå (Telenor/NetCom/andre)? Ring og spør kva det kostar å få erstatta den - du er ikkje den første som har mista dette. Du kan òg kjøpe eit nytt modem frå ein butikk, t.d. Dustinhome eller Komplett. Prisane ser ut til å starte på rundt 750 kr. Som eit siste alternativ kan du putte SIM-kortet i ein mobiltelefon du har til overs, og slik koble deg til nettet. Det er ofte litt meir knotete, og er du uheldig og telefonen du brukar bare har GPRS, går det ikkje så kjapt. Men det er kanskje det billigaste alternativet, om du eller nokon du kjenner har ein gamal telefon til overs. Genialt svar, der fikk du gamle spekuleringstanker til å suse igjen, tror de telefongreiene fungerer, men vil jo helst ikke bruke den metoden. Jeg ville forventa "lag" vist jeg bruker en telefon som et mellomledd, åsså har jeg heller ingen anelse på hva den beste type nett telefonen min støtter. Tror det er 3G, men skeptisk. Skal ta en telefon til helga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå