Suburbian Hero Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hva med dere? Villeste hjemturen noensinne på meg, vi hadde et stykk ordentlig drita fyr. Gårsdagens beste sitat "Det er ikke min skyld hvis jeg spyr på Face". Deretter fikk vi to randoms inn i bilen, før vi gikk oss vill i Oslo... som vanlig. Denne gangen endte vi nesten opp i Lørenskog. Hver gang jeg drar til Tryvann tar jeg en forskjellig vei :!:. Eller holdt jeg på med å rote med en jente, før jeg feiga ut pga frykt for hjernehinnebetennelse. Helsa er viktigst! Kom hjem i 5-tida i dag morges, så jeg har klart 24 timer uten søvn-knuta også. Gikk glipp av Rybak i går, men like greit... fordi jeg var egentlig ganske gira på Fairytale. Alt i alt var det en ganske bra kveld, og nå er det hviledag... før russedåp og den siste innspurten de neste dagene Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 *Eller holdt jeg på med å rote med en jente, før jeg feiga ut *Helsa er viktigst! 1: wat 2: wat Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 DUDE WTF?! GO FOR I! Hadde en sick dag selv, men orker ikke skrive nå. Kommer senere ^^ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) 1: wat 2: wat Jeg veit, dog har Lommelegen det med å skremme vettet av meg. Leste at det går ann å dø av det. Endte opp med at jeg sto der i 2 min og prata bull mens hun holdt henda og ga meg fuckeyes, før en en kompis splitta meg fra henne. Heldigvis var hun ikke så digg. http://www.lommelegen.no/320692/raad-for-russ-hjernehinnebetennelse Notat til seg selv: Hvis dette skjer på et av de neste rusetreffa driter jeg i Lommelegen. Endret 13. mai 2010 av WCH Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 hea, den er bummer WCH! Men sjansen er så liten, å et knull er vel verdt det ? ^^ Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jaja, nei er ikke noe å sitte her etter gutta. Ny fyll i vente nå, hadet! 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Da er kursen satt for Bergen by og nok en dag med fantastisk fyll! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) hea, den er bummer WCH! Men sjansen er så liten, å et knull er vel verdt det ? ^^ When shit goes wrong, shit goes really wrong . Det er nå jeg begynner å angre, men det er nok russetid igjen til at det blir flere nye eventyr Lykke til for dere som skal ut på fylla, jeg tar en rolig kveld og lader batteriene. Noen som har fått med seg at det blir innendørsgreier på Hellerudsletta? Vi beklager på det sterkeste at Russefestivalen på Hellerudsletta ble avlyst. Dette var en sammensatt vurdering hovedsaklig begrunnet et innbrudd og grovt tyveri på vårt kontor der over tusen billetter til Hellerudsletta ble stjålet. Dette har gjort at det ikke har vært forsvarlig å gjennomføre arrangementet som planlagt. Vi skjønner at dette var skuffende for mange og beklager det inntrufne! For at russen skal ha et tilbud fredag 14. og lørdag 15. mai åpner vi gratiskonsert for all russ med de artistene som var booket til Russefestivalen. Dette blir på Exporama-senteret på Hellerudsletta. På fredag vil det åpne kl.18.00, og holde på til 03.00 imens restaurant lokalet er åpent til 06.00. Lørdag vil det åpne 18.00, og holde på til 02.00. Det vil ikke bli utendørsprogram som opprinnelig planlagt, men vi håper likevel dette vil være et plaster på såret for noen. Vi håper på forståelse for situasjonen, og ønsker deg en kjempefin uke og ikke minst nasjonaldag! Endret 13. mai 2010 av WCH Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Er keen på å dra egentlig, ser litt fett ut. Får se om det blir det eller rulling med noen ( bare finne noen å rulle med ^^ ) edit: Noen som gidder å poste noen sanger som ble spillt i ringene på Tryvann? Er en sang jeg leter etter, men har ikke peil hva den heter eller noe. Men husker at den har blitt spillt en del ganger. Endret 13. mai 2010 av Frederick_ Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Hva som blir spilt i ringene er jo opp til bussen selv som regel, eller han som står på taket. Selv syntes jeg tryvann var litt skuffende, lyden var så lav at jeg måtte ta ut øreproppene. har hatt 4 fridager siden 22 april, og rulling og stavanger har uten tvil vært det feteste! Siste ringen ved cleopatra på stavanger, var vilt en kompis av meg fikk starta en breake-battle mitt i ringen. ahh minner for livet! Og var vel bare ventet 3500 til hellerudleste, tror jeg. Hva er det med en litt for stor del av innvandrerne liker å lage kvalm og bråk. 3 ganger på en kveld så skulle de bråke med meg. Jeg hadde ikke gjort noen ting. Heldigvis kald nok i starten, ettersom at de bare vil provosere til du slår for så å komme en gjeng og jule deg opp. men når jeg skulle hjem kjøpte jeg meg en pizza, så kom det 5 stk og sa de skulle ha den pizzaen. Sa jo nei da og ble fika til. da kom det 5 til og jeg var der alene. Ender med at jeg slår ned han ene før heldigvis en kompis kommer å drar meg vekk derifra. De slår faen dama mi, hvis jeg hadde sett det ass... Nei, ødla mye for meg den kvelden. Rai Rai!! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Tequila er synonymt med tidlig kveld, faen. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Å komme opp til matte eksamen er faen meg demper på den siste delen av russetiden Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Haha! Jeg fikk sidemål og IT2. Kunne aldri blitt mer heldig enn det! Slapp forøvrig å trøste drikke på Tryvann. Endret 14. mai 2010 av Sjuki Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Er så jævlig å være på fylla med feber osv. Blir bare jævlig mye værre dagen etter igjen, tror jeg må stå over i dag... Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Bare jeg som begynner å bli litt mett av russetida nå eller? Etter tryvann følte jeg meg ikke så jævlig drikke lysten lenger. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Bare jeg som begynner å bli litt mett av russetida nå eller? Etter tryvann følte jeg meg ikke så jævlig drikke lysten lenger. Begynner å kjenne det selv, vært nesten for mye på fylla og samtidig har jeg slitt med forkjølelse en stund. Jeg elsker russetida, men den virker pokker meg lang nå. Godt det er eksamen om to uker, er i fin form til da. Russedåp i kveld, hvordan fungerer det? Folk skriver noe på lua ens, og deretter blir en helt øl på? Endret 14. mai 2010 av WCH Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Kom opp i nynorsk! Faaan. Ødela humøret så forferdelig! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Russedåp så sent? her i Bodø er det russedåp første russedag.. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Er russedåp noe skoler fra distriktene holder på med? Vi har ikke hatt russedåp, og vet kun om en skole her i området som har hatt russedåp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå