SPRCO Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Noen som vet hvem som vant de forskjellige kåringene på Tryvann? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 http://www.promoblogg.no/ there u go Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Dere som er russ vet hva slags musikk som spilles. Har dere noen spotifylister dere har lyst å dele ? Playlisten min på spotify. Er oppdatert, så listen på siden stemmer ikke helt Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Noen som vet hvilken sanger Tiësto spilte i Stavanger? Var i hvert fall helt vilt å stå helst fremst på den konserten! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Faen meg 5 dagen på rad med fylla! 1 dags pause på onsdag ellers har det vært full kjør! Helt fantastisK! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Tok russeknute å sove i telt utenfor skolen idag. Kaldt! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Rundkjøringa borti veien her var også greit kjølig. Satt i russebilen med full varme en halvtime etter at jeg våknet, før jeg dro hjem. Jeg sov i russeklær og sovepose(ikke telt eller noe annet), de andre på bilen stakk hjem en halvtime før meg og ryddet opp alt søppelet før jeg våknet Endret 11. mai 2010 av khaffner Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Noen som vet hvilken sanger Tiësto spilte i Stavanger? Var i hvert fall helt vilt å stå helst fremst på den konserten! http://www.youtube.com/watch?v=8U3X4pxeIXA Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Sitter her å drikker mislykket bryggeøl som ble på rundt 20%. FUCK IT!!1! awesome awesome, skal ut på byen snart. Endret 11. mai 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 http://russen.no/ShowArticle.aspx?ID=313 Er det ikke litt drøyt å avlyse et arrangement for 8000 (?) russ bare fordi tre personer har fått hjernehinnebetennelse? Håper for all del de ikke avlyser Tryvann imorgen. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 I følge dagbladet var det noen som hadde stjelt billetter fra ROK. Avlyser stort russetreff Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2010 Suger hardt at Hellerudsletta ble avlyst! Hva er alternativene for oss på Østlandet? Noen store treff eller må jeg finne noe lokalt? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Kjøp og salg er ikke lov på forumet og jeg har derfor slettet et innlegg. Tilbakemeldinger tas på PM Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Suger hardt at Hellerudsletta ble avlyst! Hva er alternativene for oss på Østlandet? Noen store treff eller må jeg finne noe lokalt? Forhåptenligvis blir det en ekstra helg med tryvann istedet, men.. Gidder de det? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Er vell ikke såå mye som skal arrangeres? Omtrent all underholdning kommer jo fra bussene.. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) jo, er dessverre det Få plassen av oslo kommune, politi, vakter, osv osv. Endret 12. mai 2010 av Frederick_ Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hellerudsletta driter jeg egentlig i, nærmest ingen i området her skulle dit uansett. Men det som bekymrer meg nå er at det er meldt en del regn i kveld. Det er kaldt nok om kveldene når man er tørr. 1 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) mmkay, hjemme fra Tryvann! Sto i kø i omtrent en time, to fra bilen sto bak og spilte PS2 mens vi var i kø Når vi kom fram parkerte vi Innerst på P5, sto URO på bakdøra. Man kunne også finne meg helt framme på hovedscenen når Rybak, Opptur og broren min dro Fela Igjen. Er helt utrolig hvordan småjenter kan knuse deg hvis de samarbeider Ellers sto jeg mye på betongblokkene utenfor ølteltet og danset til musikken etterpå. Ruslet nedover i totiden og hang rundt i bussene Ølympiaden og Just Sank ved Bislett Kebab. Stakk så ned til P5 i tretiden og hadde PS2-Nasch, sovna i 5-tiden på tverrbenken dere ser på bildet jeg posta tidligere. Kjørte nedover i ti-tiden, er vel hjemme nå Hva med dere? Endret 13. mai 2010 av khaffner Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Det var en av de hardeste nettene jeg har hatt på leeenge. Da det stengte hadde vi egentlig planer om å dra rett hjem, men vi stakk ned til vanlan og klarte på en eller annen måte å kaste bort 2 timer der. Etter det fant vi en random buss å rulle med hjem, men det var jo totalt trafikkort i bakken nedover, så det endte med at vi brukte over 1 time hjem istedenfor 20 min. som det vanligvis tar. Var vel hjemme i 7-tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå